Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نخست وزیر لبنان با اشاره به انفجار مهیب بندر بیروت اظهار کرد: انفجار بیروت در نتیجه فساد و مدیریت ناکارآمد بود. تاریخ انتشار: 21:49 - 18 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۹۲۱

خبرگزاری میزان - طبق گزارش العالم، حسان دیاب، پس از برگزاری تظاهرات مردمی در شهر بیروت که روز شنبه ۱۸ مرداد، صورت گرفت با اشاره به این موضوع که فساد باعث انفجار بندر بیروت شده است، گفت: انفجار بیروت در نتیجه فساد و مدیریت ناکارآمد بود و همه عاملان و مسئولان این فاجعه ویرانگر محاکمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: بیروت میزبان تظاهرات مردمی/ مردم لبنان خواستار محاکمه عاملان انفجار بندر بیروت شدند

نخست‌وزیر لبنان در این راستا ادامه داد: تمامی عاملان و مسئولان این فاجعه به سزای اعمال‌شان خواهند رسید و تحت محاکمه قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه با تأکید بر این‌که تحقیقات گسترده‌ای پیرامون انفجار بندر بیروت صورت خواهد گرفت، گفت: بررسی آنچه اتفاق افتاد مسئولیت بزرگی است و دولت نیز در بیانیه هیئت وزیران ملزم به تحقق خواسته‌های انقلاب شده بود، اما بدون برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام نمی‌توان از بحران کنونی خارج شد.

دیاب افزود: دوشنبه هفته جاری مساله برگزاری انتخابات زودهنگام را در هیئت وزیران مطرح خواهم کرد.

وی ادامه داد:آماده هستم تا مسئولیت دولت را تا دو ماه دیگر بر عهده بگیرم تا جریان‌های سیاسی در این مدت درباره حل و فصل بحران کنونی به توافقی دست یابند.

نخست‌وزیر لبنان در پایان با بیان اینکه لبنان با فاجعه‌ای بزرگ روبه‌رو شده و نیازمند حمایت است، گفت: از کشور‌هایی که به لبنان کمک کرده‌اند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انفجار بیروت تحولات لبنان نخست وزیر لبنان بندر بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد
  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد