Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جمعیت هلال احمر استان قم دو هزار و ۳۲۶ بسته غذایی یک ماهه و ۷۲ ساعته را برای کمک به حادثه‌دیدگان انفجار اخیر لبنان ارسال کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان قم؛ هادی سلیمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم از ارسال محموله کمک‌های امدادی هلال احمر به لبنان خبر داد و  اظهار داشت: در پی وقوع انفجار مهیب ناشی از آتش‌سوزی انبار‌های مواد محترقه در بندر بیروت که خسارت‌های زیادی را به بار آورد، هلال احمر نیز با توجه به دستورالعمل سازمان امداد و نجات؛ کمک‌های امدادی و بشردوستانه خود را به این کشور ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روایت تصویری بسته‌بندی ارزاق معیشتی هلال احمر اصفهان؛ هدیه‌ای از مردم برای مردمدرخواست قالیباف از هلال احمر برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان بیروت/تسلیت به سیدحسن نصراللهآمادگی جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان انفجار در بیروت

وی با اشاره به ارسال دو هزار و 326 بسته غذایی به لبنان افزود: این بسته‌ها شامل 772 بسته کامل غذایی یک ماهه چهار نفره و 1554 بسته غذایی 72 ساعته چهار نفره است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال استان قم خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند به منظور همدردی با مردم مظلوم لبنان کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 66666 بانک پاسارگاد یا به شماره کارت 5022297000122635 به نام جمعیت هلال احمر واریز کنند.

انتهای پیام/452/س

R7854/P1573/S6,62/CT12 بیشتر بخوانید... اعلام شماره حساب جمعیت هلال احمر برای دریافت کمک‌های مردمی دستور روحانی به هلال احمر برای ارسال کمک‌های بهداشتی و پزشکی به لبنان نخستین مرحله از کمک‌های هلال احمر ایران امروز به لبنان ارسال می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اعلام شماره حساب جمعیت هلال احمر برای دریافت کمک‌های مردمی دستور روحانی به هلال احمر برای ارسال کمک‌های بهداشتی و پزشکی به لبنان نخستین مرحله از کمک‌های هلال احمر ایران امروز به لبنان ارسال می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۲ اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت ۳ پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد ۴ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۵ نایب‌رئیس مجلس دلایل افزایش نرخ فولاد و سیمان را تشریح کرد/ رایزنی برای کاهش قیمت در حال انجام است ۶ تولیت آستان قدس رضوی: تعظیم واقعه غدیر، بزرگداشت جدی‌ترین سفارش پیامبر اسلام(ص) است ۷ امام جمعه موقت کیش بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت ۸ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند مهمترین اخبار استانها حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با عید غدیر غرق در شادمانی است/ حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد حجت‌الاسلام رفیعی: "عید غدیر" هویت شیعیان است/ ترویج غدیر با مطالعه درباره مولا علی(ع) باشد مهمترین اخبار تسنیم اعتراض رسمی ایران به حمایت آمریکا از گروه تروریستی تندر گمانه زنی‌ها از "گشایش اقتصادی" رئیس جمهور/ پای عرضه اوراق سلف نفتی در میان است؟ انفجار بیروت|وزیر دارایی لبنان: غذا و دارو مهمترین نیازهای لبنان است تولیت آستان قدس رضوی: تعظیم واقعه غدیر، بزرگداشت جدی‌ترین سفارش پیامبر اسلام(ص) است اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر هلال احمر حادثه دیدگان لبنان ارسال بسته غذایی ترین اخبار استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طاهری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر» خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۵ بامداد چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر گرفتار شدن پنج نفر در حوالی دریاچه «هویر» به هلال احمر دماوند اعلام شد که بلافاصله نجات گران هلال احمر از نزدیک ترین پایگاه امداد و نجات در شهر کیلان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: گردشگران علی‌رغم انسداد جاده کوهستانی منتهی به دریاچه «هویر» و «تار» به علت شرایط نامساعد جوی اقدام به ورود به این محدوده کرده بودند که گرفتار شده و درخواست کمک خود را به جمعیت هلال احمر اعلام کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند گفت: پس از انجام هماهنگی و با تلاش دهیاری و شورای اسلامی و اهالی روستای «هویر» این مسیر کوهستانی برای دسترسی نجاتگران بازگشایی شد.

طاهری عنوان کرد: همزمان این گردشگران با راهنمایی عوامل جمعیت هلال احمر اقدام به پیمایش به موقعیت اعلام شده توسط هلال احمر کردند و به محل ایمن منتقل شدند.

وی در ادامه افزود: یک نفر که در این حادثه در اثر برودت هوا و شوک ناشی از حادثه دچار مصدومیت شده بود توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل شد.

طاهری در پایان گفت: از شهروندان و گردشگران درخواست می‌شود به هشدارهای هواشناسی و موانع ورود به محیط‌های تفریحی و گردشگری توجه کنند و در صورت بروز حادثه، با تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند. ‌جو و رحمتی بودند.

کد خبر 6087034

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»