Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روزجمعه در بازدید از مجموعه گردشگری و تفریحی زرشک و کامان و تله سیژ این منطقه که طی سال‌های اخیر به دلیل برخی مشکلات متوقف بود، افزود: این مجموعه با ایجاد ظرفیت‌هایی برای تابستان می‌تواند به عنوان یک کانون مهم گردشگری در منطقه معرفی شود.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم این کار را به سرعت رقم بزنیم چون برای حل مشکلات این طرح، مانع اصلی مساله استاندارد بود که باید هرچه سریعتر رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمالی پور گفت: ما اعتقاد داریم مکان‌های گردشگری باید از استاندارد بالایی برخوردار باشند چون یکی از دغدغه‌های ما در مکان‌های گردشگری امنیت و ایمنی است.


وی با بیان اینکه استاندارد طرح تله سیژ بسیار مهم است، افزود: باید در تایید استاندارد این طرح، کمی سرعت داده شود البته سرعت به معنای فدا کردن دقت نیست بلکه باید با رعایت جنبه‌های فنی در زمان کوتاه‌تری اهداف استاندارد محقق شود.
استاندار قزوین گفت: این طرح قبلا دچار حادثه شده بود و باید با وسواس بیشتری مورد رسیدگی قرار می‌گرفت و ایرادات آن رفع می‌شد.
جمالی پور گفت:بعد از رفع مساله استاندارد باید به فکر جذب سرمایه گذار بود و با انتشار یک فراخوان، جاذبه‌های منطقه برای سرمایه‌گذاران تبیین گردد.
وی گفت: این منطقه در این صورت به سرعت به یک منطقه ویژه تبدیل می‌شود چون سه چهار ماه می‌تواند اسکی و پیست چمن نیز داشته باشد که یک ظرفیت است.
استاندار افزود: باید با همت مسوولان، این منطقه را به یک پایگاه خوب برای تفریح مردم تبدیل کرده و یک بازار خوب اقتصادی برای استان رقم بزنیم.

برچسب‌ها ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان قزوین هدایت الله جمالی پور جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان قزوین جهانگردی ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان قزوین جهانگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب پیش از ظهر یکشنبه در نشست با فرماندار شهرستان گرمی با اشاره به ظرفیت مهم دریاچه گیلارلو این شهرستان در راستای جذب گردشگر اظهار کرد: فرمانداری شهرستان باید با همکاری سایر نهادهای دولتی یک جشنواره بزرگ در راستای معرفی این ظرفیت بزرگ برنامه‌ریزی و تدوین کند.

وی با بیان اینکه جشنواره‌ها نقش مهمی در دیده شدن و جذب سرمایه‌گذار برای منطقه دارند، افزود: لازم است که در شهرستان گرمی نیز جشنواره‌هایی برای معرفی ظرفیت‌های منطقه تعریف شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: همچنین لازم است که از اعتبارات شهرستانی برای آموزش صنایع‌دستی، تولید محتوا برای معرفی ظرفیت‌ها و کاوش محوطه «تپه دیگه‌ور» نیز اعتبار تخصیص پیدا کند تا بتوانیم اقدامات مهمی را در این شهرستان انجام دهیم.

محمدی ادیب خاطرنشان کرد: حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باید جز اولویت‌های اول در شهرستان گرمی باشد و اعتبارات ویژه برای این حوزه تخصیص داده شود.

کد خبر 6097075

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • توقف تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • سرعت شبکه 6G در آزمایش جدید به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسید