Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سناتور ایالت ورمونت آمریکا با انتشار پیامی در فضای مجازی نسبت به بی توجهی ترامپ به معیشت مردم آمریکا واکنش نشان داد. تاریخ انتشار: 22:52 - 18 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۹۳۱

خبرگزاری میزان - برنی سندرز، با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود ضمن اشاره به اوضاع معیشیتی شهروندان آمریکایی در دوران همه‌گیری کرونا و مشغول بودن دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به بازی گلف نوشت:

در همین زمینه: توضیحات عجیب ترامپ برای توجیه بحران کرونا در آمریکا

ممکن است ترامپ، رییس جمهور آمریکا از این موضوع بی اطلاع باشد که زمانی‌که در حال بازی گلف با دوستان میلیاردر خود است، میلیون‌ها بیکار آمریکایی در حال حرکت به سوی گرسنگی و بی‌خانمان شدن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر حزب جمهوری‌خواه بتواند ۱ تریلیون دلار مالیات از ثروتمندان بگیرد، آن‌ها می‌توانند تامین ۶۰۰ دلار برای بیمه بیکاری را حمایت کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سندرز ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش قابل توجهی از یهودیان از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری کرده‌اند

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بخش قابل توجهی از یهودیان، از جمله دانشجویان یهودی، از جنایات نفرت‌انگیز رژیم صهیونیستی و حمایت شرم‌آور دولت آمریکا از آن اعلام بیزاری کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«اقدام مقامات دولت آمریکا در تحریف واقعیت و توصیف خشم و اعتراضات اصیل دانشجویی و دانشگاهی به عنوان یهودستیزی، به منظور توجیه و استفاده از ابزارهای سرکوب خشونت‌آمیز برای ساکت کردن اعتراضات و تجمعات مسالمت‌آمیز دانشجویان حامی فلسطین، چیزی از قبح عمل آنان کم نمی‌کند.

بخش قابل توجهی از یهودیان، از جمله دانشجویان یهودی، از جنایات نفرت‌انگیز رژیم صهیونیستی و حمایت شرم‌آور دولت آمریکا از آن اعلام بیزاری کرده‌اند.

پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار ‎آزادی بیان و ‎حقوق بشر برافتاده است.»

کد خبر 750335

دیگر خبرها

  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • بخش قابل توجهی از یهودیان از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری کرده‌اند
  • انتقاد تند برنی سندرز از سیاست‌های بایدن درباره فلسطین
  • انتقاد تند «برنی سندرز» از سیاست‌های بایدن درباره فلسطین
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است