Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:51:54 GMT

توزیع ۸ هزار پرس غذای گرم درزنجان همزمان با عید غدیر خم

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۰۶۸۶

توزیع ۸ هزار پرس غذای گرم درزنجان همزمان با عید غدیر خم

میثم اشرفی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: موکب احباب الرضا با همکاری هیئت رزمندگان اسلام زنجان به مناسبت عید غدیر طبخ ۸۰۰۰ پرس غذای گرم به نیت امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا را در دستور کار خود قرار داد.

وی اظهار کرد: ۸۰۰۰ پرس غذای گرم پخته شد، در نقاط مختلف شهرستان زنجان توسط خادمین این موکب توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول موکب احباب الرضا، گفت: از دیگر برنامه‌های این موکب می‌توان به اهدای هدیه‌های ویژه به جوانان، راه اندازی کاروان‌های شادی، اجرای گروه سرود و نور افشانی بود که در دو روز متوالی منتهی به عید الله الاکبر و روز غدیر خم در ۱۰ نقطه پر بازدید شهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزارشد.

کد خبر 4993732

منبع: مهر

کلیدواژه: امام رضا ع عید غدیر خم امام علی ع ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم عید سعید قربان گرگان شهرکرد قزوین ماه محرم کمک مومنانه آمار کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غذای خیابانی در افغانستان؛ پخت دیدنی چاپلی کباب به سبک آدم خان (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: غذای خیابانی مشهور در چین؛ از پخت رشته فرنگی و نودل تا گوشت و میگو (فیلم) غذای خیابانی در افغانستان؛ فرآیند پخت ۶۰ کیلوگرم کابلی پلو (فیلم) غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)

دیگر خبرها

  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • غذای خیابانی در افغانستان؛ پخت دیدنی چاپلی کباب به سبک آدم خان (فیلم)
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب