Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در چارچوب بازی‌های هفته سی و سوم لیگ آزادگان، امشب ۹ دیدار برگزار شد.  

مس رفسنجان در ارومیه موفق شد با تک گل علی پورمحمد نود را از پیش رو بردارد تا ضمن تثبیت صدرنشینی خود، در راه صعود به لیگ برتر، اما و اگری باقی نگذارد و جواز حضور در لیگ بیستم را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در مهم‌ترین بازی این هفته آلومینوم اراک موفق شد مس را در کرمان شکست دهد تا علاوه بر ۶۰ امتیازی شدن و بازگشت به رده دوم، از رقیب کرمانی خود پیشی بگیرد.  

حامد پاکدل در دقیقه ۸ تک گل ارزشمند و پیروزی بخش شاگردان خطیبی را به ثمر رساند تا تیمش در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار بگیرد و برحسب تفاضل گل بهتر نسبت به مس کرمان، به  رده دوم صعود کند.  

خوشه طلایی ساوه نیز با گل‌های سجاد اژدر و رضا معقولی استقلال خوزستان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد تا امید‌های این تیم برای صعود به لیگ برتر زنده بماند. خوشه طلایی که در نخستین فصل حضورش در لیگ یک شگفتی ساز شده، اکنون با ۵۹ امتیاز در رده چهارم ایستاده و برای صعود به لیگ برتر باید بازی هفته پایانی مقابل تیم قدرتمند هوادار را با پیروزی به پایان برساند و امیدوار به تساوی یا شکست مس کرمان و آلومینیوم اراک باشد.  

بادران تهران با گل فرزاد حاتمی، سپیدرود رشت را شکست داد و با ۵۴ امتیاز در رده پنجم باقی ماند. سپیدرود رشت که برای فرار از سقوط به لیگ دسته دوم نیاز شدیدی به ۳ امتیاز این بازی داشت، با ۳۰ امتیاز در رده هفدم باقی ماند و برای بقا در لیگ یک باید هفته آینده حریفش را شکست دهد و منتظر امتیاز از دست دادن سایر رقبای قعر جدولی خود باشد.  

هوادار تهران هم پس از ۵  پیروزی پیاپی، در خانه آرمان گهر با تساوی بدون گل متوقف شد و با ۵۲ امتیاز در رده ششم باقی ماند. آرمان گهر نیز با ۴۳ امتیاز جایگاه دهم را به خود اختصاص داده است.  

گل ریحان در البرز با ۵ گل علم و ادب را در هم کوبید و پرگل‌ترین پیروزی این هفته را به نام خود اختصاص داد. گل ریحان با ۵۰ امتیاز هشتم است و علم و ادب با ۱۰ امتیاز در قعر جدول قرار دارد.  

نیروی زمینی تهران نیز در ادامه روند ضعیف خود با نتیجه ۴ بر یک بازی را به فجر شهید سپاسی شیراز واگذار کرد تا همچنان خطر سقوط را احساس کند. فجر سپاسی و نیروی زمینی با ۴۲ و ۳۲ امتیاز به ترتیب در رده‌های یازدهم و شانزدهم قرار دارند.  

در گیلان داماش موفق شد با نتیجه  ۲ بر یک از سد قشقایی عبور کند و جمع امتیازات خود را به ۴۲ برساند.  

ملوان بندرانزلی  نیز دربی شمال را با نتیجه ۱ بر صفر به رایکا بابل واگذار کرد. با این حال ملوان که با ۳۴ امتیاز پانزدهم است، با توجه به شکست سپیدرود، خیالش از ماندن در لیگ یک راحت شد.

بیشتر بخوانید:

بغض ۴۵ ساله مس رفسنجان ترکید/ نارنجی پوشان با هدایت ربیعی لیگ برتری شدند

نتایج بازی‌های هفته سی و سوم لیگ آزادگان:

ملوان ۰ - ۱ رایکا بابل

داماش گیلان ۲ - ۱ قشقایی شیراز

مس کرمان ۰ - ۱ آلومینیوم اراک

گل ریحان البرز ۵ - ۰ شهرداری تبریز

فجر سپاسی ۴ - ۱ نیروی زمینی

نود ارومیه ۰ - ۱ مس رفسنجان

بادران تهران ۱ - ۰ سپیدرود رشت

آرمان گهر ۰ - ۰ هوادار

خوشه طلایی ساوه ۲ - ۰ استقلال خوزستان

جدول لیگ آزادگان در پایان هفته سی و سوم:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه سپیدرود رشت لیگ ازادگان لیگ برتر فوتبال صعود به لیگ برتر امتیاز در رده مس رفسنجان مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی مقابل قرقیزستان و قطعی شدن صعود به جام جهانی خود را برای دیدار مهم پای فینال مقابل ازبکستان آماده می‌کنند.

شاگردان شمسایی که چهار بازی پرفشار را با پیروزی و زدن ۱۸ گل با موفقیت پشت سر گذاشتند و جواز صعود به جام جهانی ازبکستان را دریافت کردند، حالا ماموریت دوم خود را شکست ازبک‌ها و یورش برای فتح جام قهرمانی می‌دانند.

یکی از اقدامات شهاب سفال‌منش دستیار اول وحید شمسایی در خلال این مسابقات، برگزاری جلسات آنالیز هر مسابقه است.

بازیکنان تیم ملی بسته به پست و وظیفه‌ای که در هر بازی دارند جلسات آنالیز جداگانه‌ای با سفال‌منش و کادر فنی برگزار می‌کنند که در آن این مدرس فوتسال آسیا با بهره‌گیری از یک نرم‌افزار مدرن و به روز آنالیز و تحلیل فوتسال، به‌صورت فردبه‌فرد عملکرد هر بازیکن را در بازی گذشته بررسی و ماموریت او را برای بازی روز بعد طراحی می‌کند.

تیم ملی ایران روز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران برای صعود در ورزشگاه بانکوک آره‌نا به مصاف ازبکستان می‌رود. ایران در صورت پیروزی برای برگزاری دیدار فینال مقابل برنده بازی تایلند و تاجیکستان صف‌آرایی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد