Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، یک مقام کاخ الیزه فرانسه گفت که پاریس اعتقاد دارد شواهد کافی وجود دارد تا فرض کنیم که انفجار بیروت یک حادثه بوده است.

وی که با رویترز مصاحبه می‌کرد، گفت: «کمک‌ها به لبنان از طریق سازمان ملل و اتحادیه اروپا صورت خواهد گرفت.»

این مقام فرانسوی درباره کنفرانس کمک به لبنان نیز گفت که نخست در این کنفرانس اموالی برای بازسازی بیروت، فراهم کردن کمک‌های غذایی،‌ ساخت مدارس، بیمارستان‌ها و تامین تجهیزات پزشکی جمع‌آوری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام کاخ الیزه به تحریم‌های آمریکا علیه لبنان اشاره کرد و مدعی شد که ممکن است که حزب‌الله از سیاست‌های فشار آمریکا علیه لبنان سوء استفاده کند.

انفجار مهیب روز سه‌شنبه در بندر بیروت، باعث تلفات و ویرانی‌های گسترده‌ای در این شهر شده است.

بر اساس آخرین آمار، تعداد تلفات این انفجار تا کنون به 158 کشته و بیش از 6 هزار مجروح رسیده است.

فرانسه قصد دارد کنفرانسی را برای کمک به بازسازی شهر بیروت برگزار کند که طی آن کشورهایی که قصد کمک به لبنان دارند در آن مشارکت کنند.

انتهای پیام/

104 / 361 کاخ الیزه بندر بیروت بحران لبنان سازمان ملل نیترات آمونیوم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کاخ الیزه بندر بیروت بحران لبنان سازمان ملل نیترات آمونیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد

به گزارش قدس خراسان، حسن همتی‌فر، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تشریح این حادثه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک واحد منزل مسکونی در خیابان شهید واقفی شهر قوچان در پی بروز حادثه انفجاری تخریب شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان با بیان اینکه در نخستین لحظات بروز این حادثه نیروهای آتش‌نشانی در صحنه حاضر شده و آتش حاصل از انفجار را مهار کردند، افزود: نیروهای خدماتی در حال حاضر در حال آواربرداری از محل حادثه هستند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه در پی بروز این حادثه یک نفر ساکن منزل مسکونی فوت کرده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز