Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@17:56:22 GMT

سپیدرود در ایستگاه ماقبل پایانی لیگ خشکید

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۰۷۳۷

سپیدرود در ایستگاه ماقبل پایانی لیگ خشکید

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ یک فوتبال در دیداری حساس و نفس‌گیر مقابل بادران تهران با یک گل مغلوب شد و یک هفته قبل از پایان مسابقات لیگ یک به دسته دوم فوتبال ایران سقوط کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بادران تهران که هفته گذشته با غلبه بر نود ارومیه، امید‌های این تیم برای صعود را از بین برده بود، امروز میزبان تیم بحران‌زده سپیدرود رشت بود که با ۳۰ امتیاز در رده هفدهم ایستاده و با این باخت حکم سقوط این تیم رشتی را به لیگ دسته دو امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه نخست:

نیمه نخست با تسلط بادران بر توپ و میدان آغاز شد که نتیجه آن دو کرنر پیاپی بر روی دروازه سپیدرود بود.

اما در ادامه سپیدرودی‌ها توانستند خود را از زیر فشار میزبان بیرون بیاورند و خود را به حریف تحمیل کنند و حاصل آن چند موقعیت نصف و نیمه روی دروازه بادران بود که البته به‌جایی نرسید.

مهم‌ترین اتفاق نیمه نخست پنالتی ناحقی بود که علیه سپیدرود در دقیقه ۳۵ گرفته شد و حسین کریمی توپ را درحالی‌که رضا احمدی جهت توپ را تشخیص داده بود راهی اوت کرد تا درنهایت این مسابقه در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم:

دو تیم نیمه دوم را بدون تغییر جدیدی آغاز کردند. بازهم به‌مانند نیمه نخست مسابقه با مالکیت توپ توسط میزبان آغاز شد.

در دقایقی ۷۷ و ۷۸ داور مسابقه در کمال تعجب دو صحنه صد در صد منجر به پنالتی درون محوطه جریمه بر روی جواد آقایی پور را نادیده گرفت و اعتقادی به زدن سوت پنالتی نداشت درحالی‌که یک صحنه مشکوک را در نیمه نخست برای بادران به‌راحتی پنالتی اعلام کرد!

سپیدرود در یک روز دردناک تابستانی در فاصله یک هفته به پایان لیگ از مسابقات لیگ آزادگان خداحافظی کرد تا تلخ‌ترین دو سال تاریخ سپیدرود در فاصله سال‌های ۹۸ تا ۹۹ رقم بخورد. فصلی که مجموعه‌ای از اشتباهات و نامرادی‌ها و نامردی‌ها دست‌به‌دست هم دادند تا سپیدرود دیگر در لیگ دسته اول نباشد.

تراژدی این سقوط وقتی کامل شد که علی نظرمحمدی سرمربی پیشین سپیدرود در همین روز موفق شد تا در انزلی ملوان را با یک گل شکست دهد و بقای تیمش را در لیگ آزادگان تثبیت کند.

شرح گل‌ها:

بادران ۱ – ۰ سپیدرود: بر روی یک ضد حمله فرار فرزاد حاتمی بازیکن پیشین سپیدرود از عمق خط دفاع سپیدرود در حالت تک‌به‌تک با رضا احمدی به‌سادگی گل برتری بادران را به ثمر رساند.

ترکیب سپیدرود رشت:

رضا احمدی، محمود خمیسی، ابوالفضل قربانی، صادق صادقی، هومن ربیع زاده (از دقیقه ۹۰ بابک عبدالله زاده)، جواد آقایی پور، نوید حیدری، علی بیجاری (از دقیقه ۹۰ آرمان مردانی)، امیرحسین اسکندری (از دقیقه ۶۷ میلاد احمدی)، حسام یعقوبی (از دقیقه ۶۷ محمد اسلامی)، حسین احمدلو.

سرمربی: سهیل حق‌شناس

ترکیب بادران تهران:

علی نعمتی، پویا اسدی، عبدالرضا زارعی (از دقیقه ۵۵ مصطفی بالیج)، مجید قشقایی (از دقیقه ۵۵ محسن شفید چنانی)، داود رجبی، حسین دوستدار، محمد رحمتی (از دقیقه ۳۵ ابوالفضل ابراهیمی)، امیر میربزرگی (از دقیقه ۸۵ محمدامین آرام طبع)، محمد اقدامی (از دقیقه ۸۵ فرزاد حاتمی)، ایمان غلامی، حسین کریمی.

سرمربی: فرهاد کاظمی

ورزشگاه غدیر تهران، بدون تماشاگر

داور: احمد محمدی

کمک‌داوران: بهزاد پناهی، سیدامرالله طراح

داور چهارم: امید سعیدفر، ناظر: بابک وسیله بر

کارت زرد:

بابک عبدالله زاده دقیقه ۳۵، حسین احمدلو دقیقه ۶۹ (سپیدرود)

اخراج:

اسماعیل عرب دقیقه ۸۰ -پزشک- (سپیدرود)

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: سپیدرود رشت فوتبال بادران تهران لیگ یک نیمه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله یک‌ هشتم پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران یادواره آزادسازی خرمشهر، پنج شنبه ۶ اردیبهشت تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند.   قضاوت این دیدار را مهدی اجاقی با کمک‌های حامد صفایی و مرتضی هوشیار بر عهده داشت.   ترکیب ابتدایی مس رفسنجان:   حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده سرمربی: محرم نویدکیا   ترکیب ابتدایی پیکان:   محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم ­سرمربی: رضا عنایتی   در این دیدار ابتدا مس رفسنجان موفق شد در دقیقه ۳۳ با گل جلال‌الدین علی‌محمدی یک به صفر پیش بیافتد و در ادامه نیمه نخست با همین تک گل به سود مس به پایان رسید.   در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم پیکان توانست جبران کند و ابوالفضل زمانی گل مساوی شاگردان رضا عنایتی را به ثمر رساند تا نتیجه بازی یک - یک مساوی شود.   این نتیجه تا پایان ۹۰ دقیقه باقی ماند تا کار برای تعیین تیم برنده به وقت‌های اضافه بکشد.   در ۲ وقت اضافه ۱۵ دقیقه‌ای هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا تکلیف تیم صعودکننده به ضربات پنالتی کشیده شود.   در ضربات پنالتی تیم مس رفسنجان توانست با نتیجه ۵ به ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم‌نهایی صعود کند.

دیگر خبرها

  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • نوبت اول کنکور۱۴۰۳ به ایستگاه پایانی رسید / داوطلبان مرداد منتظر نتایج باشند
  • نوبت اول کنکور به ایستگاه پایانی رسید/ داوطلبان مردادماه منتظر نتایج باشند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲