Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم تیمی سابق دل پیرو، زیدان در رئال مادرید فوق العاده نتیجه گرفته و دیگر هم تیمی او، پیرلو قرار است هدایت یوونتوس را به عهده بگیرد. 

روز گذشته مائوریتزیو ساری از هدایت یوونتوس برکنار و آندره آ پیرلو در اولین تجربه مربیگری اش، جانشین او شد. به گزارش توتو یووه، الساندرو دل پیرو در مورد این انتخاب گفت:

راستش من هم غافلگیر شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قرار بود شرط ببندم، 1 یورو هم برای انتخاب آندره آ پیرلو شرط نمی بستم. از اینکه آندره آ برای تیم زیر 23 سال یوونتوس انتخاب شده بود، خیلی خوشحال بودم و این مسیر درستی برای او بود اما حالا جلوتر آمده و برای او آرزوی موفقیت می کنم. در مجموع دیدگاه ها نسبت به مربیگری بازیکنان سابق در حال تغییر است. قبلا بازیکنان باید راهی طولانی طی می کردند و دستیار می شدند اما در سال های اخیر ما سیمونه و فیلیپو اینزاگی و بعد گتوزو را دیدیم؛ قهرمانان بزرگی که به سرعت هدایت تیم های بزرگ را به عهده گرفتند. 

خیلی ها پیرلو در یوونتوس را با زیدان در رئال مادرید مقایسه می کنند. آیا پیرلو می تواند زیدان یوونتوس باشد؟

مقایسه با زیزو؟ چنین مقایسه ای درست نیست. زیزو تیم بی رئال مادرید را هدایت کرد و دستیار آنچلوتی بود اما آندره آ هم تمام توانایی های لازم را دارد تا حتی کارهای بزرگتری نسبت به زیزو انجام دهد. او محیط، بازیکنان و باشگاه یوونتوس را می شناسد. به نظر من این خیلی مهم است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آندره آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!

به گزارش "ورزش سه"، پولیشیچ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته چلسی را ترک کرد و با قراردادی به ارزش ۲۳ میلیون یورو به میلان پیوست تا تجربه بازی در رقابت‌های سری آ ایتالیا را هم به دست آورده باشد.

در فصلی که میلان عملکرد چندان خوبی نداشت، این ستاره آمریکایی یکی از بهترین بازیکنان میلان بود و یکی از موفق‌ترین فصل‌هایش تا به امروز را با به ثمر رساندن ۱۳ گل و ارسال هشت پاس گل در 45 بازی سپری کرد.

پولیشیچ در گفتگو با اظهار داشت:« باید بگویم که در واقع از دشواری بسیاری از بازی‌ها در این لیگ و از جذابیت آن غافلگیر شدم. فکر می‌کنم که حضور در فوتبال ایتالیا آزمون بسیار جذاب و بزرگی برای من بوده است.

احساسم این است که بخش مهمی از این موفقیت به دلیل فرصتی است که در اینجا به من داده شد. من زمان زیادی داشتم که نشان دهم توانایی انجام چه کارهایی را دارم و نقشی خلاقانه و آزادی عمل زیادی در بسیاری از دیدارها به من دادند که اعتماد به نفسم را به شکل قابل توجهی بالا برد.»

دیگر خبرها

  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • حضور ۴۰۰ مهندس ایرانی برای ساخت یک سد | جزئیات شاهکار مهندسان ایرانی در پروژه اومااویا سریلانکا | ویدئو
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد