Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:32:25 GMT

۱۵ هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان مهریز توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۱۴۵۶

۱۵ هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان مهریز توزیع شد

رضا زارع زاده مهریزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هزینه تامین غذا توسط خیران، مردم نوعدوست و پیگیری مراکز نیکوکاری انجام شد.

وی ادامه داد: کار توزیع غذاها با رعایت نکات بهداشتی با همراهی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، هیات‌های مذهبی و برخی صنوف صورت گرفت.

این مسوول اظهار کرد: ۹ مرکز نیکوکاری با همراهی خیران برای کمک به اقشار ضعیف و همچنین آسیب‌دیدگان کرونا به فعالیت های خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع زاده مهریزی گفت: همراهی و پیگیری مسوولان و تشکل‌های مردمی نقش مهمی در کمک‌رسانی و ارائه خدمات به مردم به خصوص نیازمندان دارد.

وی یادآور شد: خیران همانند گذشته برای مشارکت در این نوع برنامه‌ها که در شرایط کنونی ضروری است به مراکز نیکوکاری مراجعه کنند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز عید سعید غدیرخم مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز عید سعید غدیرخم مشارکت های مردمی مهریز عید سعید غدیرخم مشارکت های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود

ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خواستار فراهم‌سازی بستر مشارکت فعالان حوزه احسان و نیکوکاران در تصمیم‌گیری‌ها شد.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه در آیین نکوداشت و تجلیل از موسسه‌های خیریه و گروه‌های جهادی همکار با کمیته امداد در شیراز افزود: امروز ضرورت دارد که همگی در کنار هم قرار گیریم و یک زبان مشترک و گفتمان فراگیر در حوزه خیر و احساس ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: باید به شکل مسئله‌محور وارد عرصه احسان و نیکی شویم و نیازهای اولویت‌دار را شناسایی و در جهت رفع آن‌ها گام برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: اولویت امروز جامعه به ویژه نسل جوان ما اشتغال، مسکن و ازدواج است که همه باید با هم‌افزایی تحقق آن‌ها را دنبال کنیم.

قزلسفلی تصریح کرد: باید بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها را برای فعالان حوزه خیر، احسان و نیکوکاری فراهم کنیم و داده‌ها و اطلاعات افراد نیازمند را با حفظ و صیانت از آبروی افراد در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

وی بیان کرد: اگر به فعالان عرصه خیر و احسان کمک کنیم، راه را برای آن‌ها باز کنیم و نظرات و تجربیات آن‌ها را در تصمیم‌گیری‌ها دخالت دهیم، قطعا اهداف و برنامه‌ها در این حوزه به سرعت به نتیجه خواهد رسید.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، امروز در استان فارس در این زمینه شاهد بالاترین سطح از هم‌افزایی، همدلی و هماهنگی بین تمام مجموعه‌ها و فعالان احسان و نیکوکاری هستیم.

قزلسفلی اظهار کرد: مجموعه فعالان کار خیر باید توجه و پاسخگویی به اولویت‌های اصلی که متولیان امر از جمله کمیته امداد و بهزیستی اعلام می‌کنند را مدنظر قرار دهند و جهت هدافگذاری خود را به آن سمت سوق دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران