Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@15:41:58 GMT

ماجرای شلیک در خیابان پاسداران چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۱۷۶۱

ماجرای شلیک در خیابان پاسداران چه بود؟

به گزارش «تابناک» به نقل از اعتمادآنلاین، ساعات پایانی جمعه‌شب بود که خبر کشته شدن یک پدر و دختر در خیابان پاسداران تهران در فضای مجازی منتشر شد. برخی کاربران فضای مجازی نوشتند که این پدر و دختر از اتباع لبنان هستند؛ موضوعی که با توضیحات ارایه شده از سوی همسایگان‌شان که اعلام کرده بودند این دو نفر عرب‌زبان بوده‌اند، چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین کاربران البته اعلام کردند که این قتل مقابل خانه ابومهدی المهندس، فرمانده سابق حشدالشعبی عراق در گلستان یکم پاسداران رخ داده است.

اگرچه شاهدان عینی، دو موتورسوار را عامل این قتل معرفی کردند، اما ساعات اولیه پس از این اتفاق، هیچ مسوول یا نهاد رسمی درباره آنچه رخ داده توضیحی ارایه نکرد و تنها منبعی که وقوع این قتل را تایید می‌کرد، منبع ناشناسی بود که ایلنا با استناد به سخنان او، خبر مرگ این دو نفر را تایید کرد.

ساعاتی پس از وقوع این حادثه، اما یک مقام آگاه در پلیس پیشگیری پایتخت با ارایه جزییاتی از حادثه قتل شب گذشته در خیابان گلستان یکم تهران گفت: «بر اساس گفته شاهدان عینی گویا مقتول ۵۸ ساله به نام حبیب داوود استاد تاریخ بوده است و همراه دخترش مریم داوود ۲۷ ساله در خودرو ال ۹۰ سفید در حال حرکت بودند.» بر اساس توضیحات این مقام انتظامی، شیوه قتل یا ترور این افراد به این صورت بوده که از سمت راننده ۴ تیر شلیک شده و شلیک پنجم هم به یک ماشین دیگر که در حال عبور بوده اصابت می‌کند. به دلیل اینکه کوچه از یک طرف راه برای ماشین دارد و از طرف دیگر فقط عابر پیاده یا موتورسوار می‌تواند حرکت کند، موتورسوار از طرف پیاده‌رو شلیک و بلافاصله نیز فرار کرده است.

این مقام آگاه در پلیس پیشگیری با تایید اینکه این حادثه ساعت ۲۱ جمعه هفدهم مردادماه رخ داده، از ادامه تحقیقات در این باره خبر داده و اکنون جز اظهارات این منبع آگاه توضیحات بیشتری درباره این قتل و حواشی پیرامون آن، اعلام نشده و برای آگاهی از جزییات بیشتر، علت آن و عوامل وقوع این قتل یا ترور باید منتظر تحقیقات بیشتر و اظهارنظر‌های مسوولان باشیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 سها رضانژاد انفجار بیروت عید غدیر آمونیوم نیترات پوکر پرسپولیس خیابان پاسداران تیراندازی اتباع لبنان گلستان یکم طرح ترافیک 99 سها رضانژاد انفجار بیروت عید غدیر آمونیوم نیترات پوکر پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • تیک‌تاک در آمریکا دست به انتحار می‌زند
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم