Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

برنامه «اتفاق» به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان و اجرای رضا رشیدپور از جمله برنامه‌های شاخص شبکه سه سیما بود که در روزهای پایانی سال ۹۸ روی آنتن رفت و با مختصات ویژه‌ای که به خصوص در زمینه طراحی دکوری عظیم با قابلیت حضور نزدیک به هزار مخاطب در استودیو داشت، موردتوجه رسانه‌ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار فرهنگ و هنر - این حجم از آمار حاضران در لوکیشن ضبط برنامه هم بود که آسیب‌پذیری « اتفاق » در مواجهه با بحران کرونا را بیش از دیگر برنامه‌های تولیدی شبکه‌های مختلف کرد. اصل و اساس طراحی برنامه رشیدپور تعامل رودررو با تعداد بالای مخاطبان حاضر در استودیو بود و با منع حضور این حضار، بخش عمده‌ای از منطق طراحی برنامه زیر سوال می‌رفت و به همین دلیل ادامه تولید برنامه با چالش جدی مواجه شد.

تلاش رشیدپور برای رسیدن به استاندارد یک برنامه گفتگومحور و کارشناسی در حوزه مسائل روز همچون کرونا در همان ساختار و قالب هم به داد «اتفاق» نرسید. این بار گویی فضای بصری برنامه تناسب لازم با محتوای طراحی‌شده برای آن در غیاب مخاطبان را نداشت و برای همین بار دیگر روند تولید برنامه با توقف مواجه شد.

در این شرایط گمانه‌زنی‌های مختلفی نسبت به سرانجام «اتفاق» و فعالیت‌های آتی رضا رشیدپور در محافل رسانه‌ای و به خصوص فضای مجازی مطرح شد؛ از تلاشش برای پیگیری جدی‌تر تولید یک فیلم سینمایی گرفته تا کارهای دیگر. تازه‌ترین شایعه در این زمینه هم مربوط به احتمال کوچ او به شبکه یک و تولید یک برنامه صبحگاهی بود که روز گذشته در برخی کانال‌های مجازی مطرح شد.

در واکنش به این شایعات مدیر روابط عمومی برنامه «اتفاق» تأکید کرد: این برنامه به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ارتباطی و پروتکل‌های بهداشتی از آوردن حدود هزار نفر تماشاچی برای برنامه اصلی خود محروم است اما این روزها در حال تغییراتی در دکور و حال و هوای برنامه هستیم و تا پایان این هفته این تغییرات صورت گرفته و عوامل برنامه آماده ضبط برنامه خواهند شد.

وی اضافه کرد: تلاش سازندگان برای تغییرات برنامه در راستای حفظ سلامت تماشاچیان و عوامل خواهد بود و پخش مجدد «اتفاق» از شهریورماه آغاز خواهد شد.

بر این اساس رضا رشیدپور اجرای برنامه «اتفاق» را یک بار دیگر برعهده خواهد داشت و پخش برنامه از شبکه سه همچون سال گذشته شب‌های پنجشنبه و جمعه خواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رضا رشیدپور اتفاق شبکه یک شبکه سه رضا رشیدپور اتفاق شبکه سه سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دکتر مظلومی در خصوص تامین، تدارک و وضعیت توزیع کود در سال ۱۴۰۲ (افزایش ۲۷ درصدی نسبت به پنج سال گذشته و ۱۷ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱) ابراز خشنودی کرد و افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آمادگی دارد نیاز کودی استان درکشت بهاره را تهیه و تامین کند.

او گفت: برنامه ابلاغی پارسال، تامین، تدارک و توزیع ۱۱۸ هزار و ۵۲۵ تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه بود که با برنامه‌ریزی مناسب و تمهیدات لازم اجرا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • «قصه های مجید» و «معصومیت از دست رفته»؛ تدارک تلویزیون برای آخر هفته
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟