Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:14:29 GMT

تعداد مجروحان درگیری‌های شب گذشته در لبنان افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۲۱۵۷

تعداد مجروحان درگیری‌های شب گذشته در لبنان افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، صلیب سرخ لبنان اعلام کرد که تعداد مجروحان اعتراضات خشونت بار شب گذشته در لبنان افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، تعداد مجروحان این درگیری‌ها که شب گذشته میان معترضان و نیروهای امنیتی رخ داد به ۳۲۸ نفر رسید.

از میان این مجروحان، دستکم ۷۰ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در جریان درگیری‌های شب گذشته یکی از نیروهای امنیتی لبنان جان باخته و ۷۰ نیروی امنیتی دیگر مجروح شدند.

شب گذشته اعلام شد که معترضان نزدیک به جریان ۱۴ مارس با حمله به ادارات دولتی و بانک‌ها، شهر بیروت را به آشوب کشاندند و به تخریب پرداختند.

معترضان به ساختمان‌های وزارت اقتصاد و محیط زیست در مرکز بیروت نیز حمله کردند.

کد خبر 4993778 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان اعتراضات لبنان بیروت ایالات متحده آمریکا لبنان عراق انفجار بیروت رژیم صهیونیستی ویروس کرونا دونالد ترامپ عربستان سعودی روسیه ایران امارات متحده عربی بیروت فلسطین سوریه شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که آاِک با نتیجه ۳-۲ از پائوک عقب بود، ماتیاس آلمیدا، سرمربی آاِک، در کنار خط به‌شدت عصبانی بود و پس از پایان بازی با یکی از افرادی که گفته می‌شود از ناظران بازی بوده است درگیر شد.

این مربی سپس با سرجیو اولیویرا و یکی دیگر از بازیکنان خودش که قصد داشتند برای پایان دادن به درگیری دخالت کنند درگیر شد و کم کم این موضوع تبدیل به یک درگیری بزرگ شد.

در ادامه نیروهای امنیتی و کادر فنی دو تیم برای جدا کردن افراد حاضر در درگیری اضافه شدند اما ناگهان آلمیدا گردن یکی از افراد حاضر در درگیری را از پشت گرفت و به او آسیب زد.

پس از دقایقی درگیری، بالاخره نیروهای امنیتی موفق به پراکنده کردن جمعیت و خاتمه دادن به آن شدند. به گزارش نشریه یونانی اسپورتال، مردی که آلمیدا گردنش را گرفته بود، یک مقام رسمی از سمت فدراسیون بوده است که برای اداره پیشگیری از خشونت در ورزش کار می‌کند.

آلمیدا در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی به این درگیری پرداخت و اعلام کرد که از فردی که گردنش را گرفته بود عذرخواهی کرده است.

او همچنین گفت:«دیدید چند نفر در کنار زمین بودند؟ چیزی که من همیشه می‌گویم این است که اگر بخواهیم وضعیت فوتبال یونان را تغییر دهیم، این همه آدم نمی‌توانند در کنار زمین باشند.»

بر اساس گزارش رسانه‌های یونانی، آلمیدا به دلیل این درگیری با محرومیت سه جلسه‌ای روبرو شده است.

دیگر خبرها

  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • (ویدئو) جدال با میراث شوم جنگ؛ زنی که رهبر مین‌زدایی در لبنان است
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران