Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@20:23:00 GMT

سی‌وپنجمین قربانی لیونل ‌مسی در لیگ قهرمانان اروپا

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۲۱۸۷

سی‌وپنجمین قربانی لیونل ‌مسی در لیگ قهرمانان اروپا

‍‍‍‍‍‍

فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا رکورد شخصی خود در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را بهبود بخشید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (شنبه) در حالی موفق شد در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ناپولی را در ورزشگاه نوکمپ با نتیجه 3 بر یک از پیش‌رو بردارد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیحه 4 بر 2 راهی مرحله بعد این رقابت‌ها شود که لیونل مسی هم رکورد شخصی خود در این رقابت‌ها را بهبود بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا با گلی که در دقیقه 23 این بازی مقابل ناپولی به ثمر رساند، حالا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به سی‌وپنج تیم مختلف گل زده است که این یک رکورد در این رقابت‌ها به حساب می‌آید. در لیگ قهرمانان تیم‌هایی از آلمان، اسپانیا، فرانسه، انگلیس، ایتالیا، پرتغال، بلاروس، قبرس، دانمارک و اوکراین در طول سال‌های اخیر قربانی مسی 33 ساله شده‌اند.

تنها پنج تیم روبین کازان، اتلتیکومادرید، بنفیکا، اودینزه و اینتر موفق شده‌اند در رقابت‌های لیگ قهرمانان دروازه خود را مقابل مسی بسته نگه دارند. قربانی شماره‌ یک لیونل مسی در تاریخ این رقابت‌ها هم آرسنال با 9 گل‌زده در 6 بازی بوده است و پس از آن میلان و سلتیک است که دروازه هر یک از آنها را 8 بار گشوده است.

فلیک: برای مصاف با بارسلونا مانند بازی برابر سایر تیم‌ها آماده می‌شویم/ قدرت‌مان را به حریف نشان می‌دهیم

کریستیانو رونالدو و رائول گونسالس نیز در لیگ قهرمانان موفق شده‌اند 33 تیم مختلف را قربانی کنند، این در حالی است که پشت‌ سر آنها کریم بنزما و زلاتان ابراهیموویچ با گلزنی مقابل 29 تیم مختلف قرار دارند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کریم بنزما زلاتان ابراهیموویچ کریستیانو رونالدو لیگ قهرمانان اروپا لیونل مسی بارسلونا بیشتر بخوانید... لیگ قهرمانان اروپا| بارسلونا و بایرن مونیخ به یکدیگر رسیدند/ ناپولی و چلسی حذف شدند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ قهرمانان اروپا| بارسلونا و بایرن مونیخ به یکدیگر رسیدند/ ناپولی و چلسی حذف شدند واژه های کاربردی مرتبط کریم بنزما زلاتان ابراهیموویچ کریستیانو رونالدو لیگ قهرمانان اروپا لیونل مسی بارسلونا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ پیام رونالدو پس از اخراج ساری از یوونتوس/ تهدید کریس به جدایی، دلیل تغییر در کادر فنی بانوی‌پیر ۲ کمیته انضباطی فیفا: اقدامات پرسپولیس نشان می‌دهد که باشگاه درصدد اجرای حکم است ۳ سپاهان با دو غایب برابر استقلال ۴ عقیلی: تصور می کردم سپاهان ۱۵ تا ۲۰ امتیاز بیشتر بگیرد/ پرسپولیس امسال ۲ انتخاب هوشمندانه داشت ۵ اعتراض هواداران، سپاهان را به تهران کشاند ۶ لیگ قهرمانان اروپا| بارسلونا و بایرن مونیخ به یکدیگر رسیدند/ ناپولی و چلسی حذف شدند ۷ «لایک» خبر اخراج ساری توسط ۳ یوونتوسی ۸ همه منتظر عملی شدن وعده‌ها/آیا استقلال طلسم‌شکنی می‌کند؟ مهمترین اخبار ورزشی همه منتظر عملی شدن وعده‌ها/آیا استقلال طلسم‌شکنی می‌کند؟ عقیلی: تصور می کردم سپاهان ۱۵ تا ۲۰ امتیاز بیشتر بگیرد/ پرسپولیس امسال ۲ انتخاب هوشمندانه داشت رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر: هنوز مجوز برگزاری اردوی تیم ملی را نداریم/ کرونا دست ما را برای ادامه لیگ برتر بست باشگاه سانتا کلارا پیگیر انتقال ۲۰۰ هزار یورویی مغانلو مهمترین اخبار تسنیم ‎شب ناآرام بیروت/ حمله مهاجمان به چندین وزارتخانه / درخواست ارتش برای حفظ آرامش +فیلم و عکس تلاش مجلس برای کاهش انحراف در بودجه‌ عمرانی/ جلوی انحراف در اعتبارات عمرانی را می‌گیرم تکلیف واگذاری شرکت نیشکر هفت تپه این هفته مشخص می‌شود/ انتقاد از ناتوانی سازمان خصوصی‌سازی درخواست جهاد اسلامی از اسیران فلسطینی برای مقابله با اقدامات اشغالگران همت ‌جهادگران در کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا /‌ بازار کمک‌های مومنانه داغ‌تر از تب کرونا شد + فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریم بنزما زلاتان ابراهیموویچ کریستیانو رونالدو لیگ قهرمانان اروپا لیونل مسی بارسلونا کریم بنزما زلاتان ابراهیموویچ کریستیانو رونالدو لیگ قهرمانان اروپا لیونل مسی بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا رقابت ها لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!

به گزارش "ورزش سه"، موندودپورتیوو، نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا، واکنش جالبی به عدم درخشش کیلیان امباپه در بازی شب گذشته برابر دورتموند نشان داد.

ژاویر بوش در ستون خود نوشت: «جلاد بارسا در لیگ قهرمانان، تبدیل به امید هواداران بارسا شده تا رئال به پانزدهمین لیگ قهرمانان خود دست پیدا نکند، کسی که در سال های اخیر کابوس هواداران بارسلونا بوده، حالا امید اول آنهاست تا رئال مادرید در سالی که کورتوا و دو مدافع اصلی خود را در اختیار نداشته، ولی احتمالا در فینال خواهد بود، قهرمان نشود. 

کیلیان برابر دورتموند در بیشتر دقایق محو بود ولی برای او هنوز بازی برگشت باقیمانده و امید به فتح دو جام هیجان انگیزتر دیگر، لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2024. او قرار بود ناجی تیم لوئیس انریکه باشد اما ناگهان شکست شب گذشته در دورتموند (1-0) راهیابی تیم فرانسوی به فینال ومبلی را بسیار پیچیده کرد.

 یک گل عالی از فولکروگ در نیمه اول باعث شد که نیکولا سارکوزی و الخلیفی روی سکوهای سیگنال ایدونا پارک خکششان بزند. نکته این است که اگر بازی 100 بار برگزار می شد، در 99 بار پی اس جی نتیجه مثبت می گیرد. 6 موقعیتی که پی اس جی در نیمه دوم از دست داد بسته به اینکه بازی برگشت چگونه به پایان برسد، می تواند در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا ثبت شود. به ویژه، آن ضربه سر فابیان روئیز، کاملاً تنها در محوطه جریمه یا دو ضربه‌ای که به تیر برخورد کرد. سه شنبه بعد در پارک دو پرنس بازی برگشت خواهد بود و باید دید امباپه به یک فینال دیگر می رسد و مانع قهرمانی رئال خواهد شد یا خیر.»

دیگر خبرها

  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد