Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک معصومی، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران 9 سال پیش درچنین روزی درگذشت. 

در تقویم طرفداری به مرور برخی اتفاقات مهم دنیای فوتبال و ورزش در دو دهه اخیر می‌پردازیم. 

 

عناوین روزنامه های ورزشی ایران به مردم چه می گویند؟

ایران ورزشی: واکنش کخ پس ازبازگشت واحدی نیکبخت به تهران: او دیگر بازیکن نمی شود، نیکبخت به بخت خودش پشت پا زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ احتمال انتقال دایی به پاس قوت گرفت .

ابرار ورزشی: دیپورت یا کارشکنی؟ نیکبخت بدون قرارداد برگشت.

جهان فوتبال: پاس روی دست پرسپولیس ، اجورلو: علی دایی پیشنهادم را پذیرفت.

کیهان ورزشی: جلالی : دایی را جذب کردیم. زوج طلایی ملبورن در پاس .  (۱۹ مرداد ۱۳۸۲)

علی بداوی به استقلال اهواز پیوست

علی بداوی حضور در کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان، با تیم استقلال اهواز قرارداد امضاء کرد. علی بداوی باتیم استقلال اهواز قرارداد سه ساله امضاء کرد و سه فصل در این تیم توپ خواهد زد. (۱۹ مرداد ۱۳۸۴)

زلاتان ابراهیموویچ از یوونتوس به اینتر پیوست

زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی سابق تیم یوونتوس ایتالیا با انعقاد قراردادی به تیم اینترمیلان دیگر تیم ایتالیایی پیوست. باشگاه یوونتوس در ازای دریافت 9/31 میلیون دلار با انتقال این بازیکن موافقت کرد.

در پی رسوایی کالچوپولی و سقوط تیم یوونتوس به سری ب، شماری از بازیکنان مطرح از این تیم جدا شدند. (۱۹ مرداد ۱۳۸۵)

فرزاد آشوبی به عنوان پدیده سال ایران برگزیده شد / علی دایی سرمربی برتر سال

مراسم انتخاب برترین های سال فوتبال ایران، در هتل المپیک برگزار شد.  فرزاد آشوبی هافبک جوان و ارزنده تیم پیروزی به عنوان پدیده سال ایران برگزیده شد. در این مراسم جواد نکونام بازیکن تیم اوساسونای اسپانیا به عنوان بازیکن سال ایران معرفی شد.

سید جلال حسینی مدافع تیم سایپا، عرفان اولروم مهاجم تیم ابومسلم و وحید طالب لو دروازه بان تیم استقلال تهران به ترتیب بهترین بازیکن در پست های دفاع، مهاجم و دروازه بانی انتخاب شدند. تیم سپاهان اصفهان به عنوان بهترین تیم سال و علی دایی سرمربی تیم سایپا به عنوان بهترین سرمربی ایران برگزیده شدند. (۱۹ مرداد ۱۳۸۶)

مخالفت دایی با دوشغله شدن غلامپور

بهزاد غلامپور با مخالفت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، به پیشنهاد تیم داماش برای مربیگری دروازه بان های این تیم جواب رد داد.  ، تیم فوتبال داماش که به تازگی حمید علیدوستی را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کرده است، از بهزاد غلامپور دعوت کرد تا به عنوان مربی دروازه بانان در کادر فنی این تیم حضور داشته باشد که این امر با مخالفت علی دایی روبرو شد تا او همچنان فقط در تیم ملی به فعالیت خود ادامه دهد.(۱۹ مرداد ۱۳۸۷)

منصور پورحیدری از حضور در تیم ملی فوتبال منصرف شد

منصور پورحیدری مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان گفت: به خواست کاظم اولیایی مدیرعامل باشگاه، از حضور مجدد به عنوان سرپرست در تیم ملی فوتبال منصرف شدم. (۱۹ مرداد ۱۳۸۸)

بابک معصومی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال درگذشت

بابک معصومی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران ساعتی پیش بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت. بابک معصومی عصر امروز چهارشنبه در حالیکه وضعیت بیماری اش حاد شده بود به مرکز درمانی در فردیس کرج منتقل شد اما پس از ساعاتی جان به جان آفرین تسلیم کرد. (۱۹ مرداد ۱۳۹۰)

 

طاهری مدير عامل پرسپوليس شد

 هيات مديره پرسپوليس روز چهارشنبه با حضور همه اعضا تشكيل جلسه داد و «جعفر كاشانی» را به عنوان رئيس هيأت مديره ابقا و «علی اكبر طاهری» را به عنوان مدير عامل منصوب كرد. (۱۹ مرداد ۱۳۹۶)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال بابک معصومی سال ایران ۱۹ مرداد علی دایی سابق تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سزار لوئیس منوتی، یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های تاریخ فوتبال آرژانتین، در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

منوتی سفر خود را در دوران مربی‌گری با هدایت نیوولز آغاز کرد و سپس قهرمانی با اتلتیکو هوراکان در سال ۱۹۷۳ او را به تیم ملی آرژانتین رساند.


او می‌دانست چگونه تیم ملی را به سبک خود بسازد و همین کار را هم کرد. او تیمی هجومی ساخت که در سال ۱۹۷۸ قهرمان جام جهانی شد و بر بام فوتبال جهان ایستاد، کاملا به لطف منوتی.

پس از ناامیدی در سال ۱۹۸۲ و حذف از جام جهانی، او به بارسلونا پیوست و در آنجا سه عنوان قهرمانی به‌دست آورد. منوتی همچنین در دو دوره هدایت بوکا جونیورز را برعهده داشت. سه دوره هم در ایندیپندنته حضور داشت و تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۰۷ در باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، ریورپلاته، پنیارول، تیم ملی مکزیک، سمپدوریا، روزاریو سنترال، پوئبلا و تکاس هم مربی‌گری کرد.


او که همیشه مردی محترم در فوتبال آرژانتین بود، در چند وقت اخیر خود را وقف حضور در مدیریت و مشورت در خصوص روند تیم ملی کرده بود. او یکی از حامیان لیونل اسکالونی بود که درنهایت منجر به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

این مربی آرژانتینی پرافتخار امروز یکشنبه در سن ۸۵ سالگی درگذشت. او بخش قابل توجهی از تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده و انتظار می‌رود در ساعات آینده باشگاه‌های زیادی به این اتفاق تلخ واکنش نشان دهند.

کد خبر 849528 منبع: ورزش سه برچسب‌ها آرژانتین ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • آتالانتا دارنده پرچالش‌ترین تقویم حال حاضر فوتبال اروپا
  • عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • لبه تیغ
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • حذف فتوحی و باهر از جدول مقدماتی شمشیربازی گرندپری سئول