Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:56:31 GMT

گتوزو: پیرلو داغان می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۲۴۰۱

گتوزو: پیرلو داغان می‌شود

باشگاه یوونتوس دیشب در اقدامی غافلگیرکننده، آندره‌آ پیرلو را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه معرفی کرد. جنارو گتوزو سرمربی ناپولی که تیمش دیشب مقابل بارسلونا شکست خورد و از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد، درباره آینده پیرلو در شغل مربیگری هشدار داد که «برای موفقیت در این کار، داشتن سابقه درخشان در دوران بازیگری کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

گتوزو که در آ.ث میلان و تیم ملی ایتالیا با پیرلو همبازی بود، درباره سرمربیگری دوست قدیمی‌اش در یوونتوس گفت: «حالا او داغان می‌شود. این شغل همین است.»

سرمربی ناپولی گفت: «پیرلو خوش‌شانس است که کارش را از یوونتوس آغاز می‌کند اما در این شغل، داشتن سابقه درخشان بازیگری کافی نیست. تو مجبوری مطالعه کنی، سخت کار کنی و نمی‌توانی زیاد بخوابی.»

گتوزو تاکید کرد: «بازیکن بودن و سرمربی بودن به طور کامل با هم تفاوت دارد. ما نمی‌توانیم مربیگری را فقط با خواندن کتاب‌ها یاد بگیریم. باید وارد میدان شویم و سخت کار کنیم. مربیگری دنیای متفاوتی است.»

برچسب‌ها تیم ملی ایتالیا یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا ناپولی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا ناپولی تیم ملی ایتالیا یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد

طهمورث حیدری رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره آموزشی با حضور ۱۶ مربیان کشوری فوتسال از استان‌های تهران، اصفهان، بندرعباس، خوزستان و چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.

بیشتر بخوانید

برگزاری دوره مربیگری فوتسال در شهرکرد

حیدری با اشاره به اینکه این دوره در راستای ارتقاء سطح دانش مربیان استان و کشور در حال اجراست، گفت: این برنامه آموزشی در تقویم ورزشی امسال پیش‌بینی شده بود و با موافقت فدراسیون فوتبال و AFC در شهرکرد درحال اجراست.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۵ هزار ورزشکار در رشته‌های فوتسال و فوتبال در استان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده است.

حیدری افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ مربی در استان در رشته فوتسال و فوتبال شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم