Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: شوت زدن کریس رونالدو را دوست دارم و همیشه به شوت‌ها و نحوه ضربه زدن این بازیکن به توپ دقت می‌کنم. - اخبار ورزشی -

محمدی میری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی تیمش برابر سپاهان و اینکه آنها با خوش‌شانسی در اصفهان سه امتیاز حساس گرفتند، گفت: این بازی برای ما مهم بود و خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خیلی از بازی‌ها بدشانس بودیم و موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نمی‌شد، حالا در یک بازی هم حریف ما موقعیت‌های خوبی داشت که تبدیل به گل نشد. امیدوارم این روند خوب را در دو بازی پایانی هم ادامه دهیم.

وی در خصوص گل فوق‌العاده‌اش به سپاهان تاکید کرد: خدا را شکر می‌کنم که دوباره برای تیمم گل زدم. فکر می‌کنم خدا نتیجه زحمات و صبر مرا داده اما مهم این است که روند خوبم را در آینده هم ادامه دهم و برای موفقیت بیشتر تلاش کنم.

میری در خصوص صحبت‌های سیروس دین محمدی مربی نساجی که گفته بهتر از این بازیکن شوت می‌زند، عنوان کرد: آقا سیروس بزرگ ما است و من به پای بزرگانی مثل دین‌محمدی نمی‌رسم. خوشحالم که در نساجی با چنین مربیانی کار می‌کنم.

هافبک نساجی در پاسخ به این سوال که «سبک شوت زدن کدام بازیکن را دوست دارد؟» خاطرنشان کرد: من شوت زدن کریس رونالدو را دوست دارم و همیشه به شوت‌ها و نحوه ضربه زدن این بازیکن به توپ دقت می‌کنم. در ایران هم بازیکنانی مثل نوراللهی و حاج‌صفی خوب شوت می‌زنند.

میری که قراردادش با نساجی رو به اتمام است، در خصوص اینکه فصل بعد در کدام تیم بازی خواهد کرد گفت: هنوز تصمیمی در مورد فصل بعد گرفتم و تمام تمرکزم روی دو بازی پایانی نساجی است. امیدوارم در پایان فصل تصمیمی بگیرم که برای آینده فوتبالم خوب باشد.

دین‌محمدی: مقابل سپاهان شانس هم آوردیم/ من بهتر از میری شوت می‌زنم!

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نساجی مازندران قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نساجی مازندران پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ پیام رونالدو پس از اخراج ساری از یوونتوس/ تهدید کریس به جدایی، دلیل تغییر در کادر فنی بانوی‌پیر ۲ کمیته انضباطی فیفا: اقدامات پرسپولیس نشان می‌دهد که باشگاه درصدد اجرای حکم است ۳ سپاهان با دو غایب برابر استقلال ۴ عقیلی: تصور می کردم سپاهان ۱۵ تا ۲۰ امتیاز بیشتر بگیرد/ پرسپولیس امسال ۲ انتخاب هوشمندانه داشت ۵ اعتراض هواداران، سپاهان را به تهران کشاند ۶ لیگ قهرمانان اروپا| بارسلونا و بایرن مونیخ به یکدیگر رسیدند/ ناپولی و چلسی حذف شدند ۷ گواردیولا: دل خوش کردن به حذف رئال مادرید، کوچک بودن‌مان را نشان می‌‌دهد/ به من درباره لیون هشدار داده‌اند ۸ همه منتظر عملی شدن وعده‌ها/ آیا استقلال طلسم‌شکنی می‌کند؟ مهمترین اخبار ورزشی همه منتظر عملی شدن وعده‌ها/ آیا استقلال طلسم‌شکنی می‌کند؟ ثوری: نمی‌توانیم چندان به برگزاری‌ المپیک خوش‌بین باشیم/ ورزشکاران دچار افسردگی شده‌اند عقیلی: تصور می کردم سپاهان ۱۵ تا ۲۰ امتیاز بیشتر بگیرد/ پرسپولیس امسال ۲ انتخاب هوشمندانه داشت رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر: هنوز مجوز برگزاری اردوی تیم ملی را نداریم/ کرونا دست ما را برای ادامه لیگ برتر بست مهمترین اخبار تسنیم ‎شب ناآرام بیروت/ حمله مهاجمان به چندین وزارتخانه / درخواست ارتش برای حفظ آرامش +فیلم و عکس تلاش مجلس برای کاهش انحراف در بودجه‌ عمرانی/ جلوی انحراف در اعتبارات عمرانی را می‌گیرم تکلیف واگذاری شرکت نیشکر هفت تپه این هفته مشخص می‌شود/ انتقاد از ناتوانی سازمان خصوصی‌سازی قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت درخواست جهاد اسلامی از اسیران فلسطینی برای مقابله با اقدامات اشغالگران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال نساجی مازندران دین محمدی شوت زدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی، وینگر منچستریونایتد، تایید کرد برای بهبود بازی خود، ویدیوی بازی‌های وینگرهای سابق این باشگاه مانند کریستیانو رونالدو و دیوید بکهام را تماشا می‌کند.

در تساوی 1-1 منچستریونایتد مقابل برنلی، آنتونی تنها گل تیمش را به ثمر رساند و مانع از شکست یونایتد شد. این بازیکن برزیلی که هنوز 24 سال سن دارد، مشتاق است تا عملکردش را بهبود ببخشد و از بازیکنان بزرگی که قبلاً در این باشگاه کار می‌کردند، الهام می‌گیرد.

آنتونی به سایت رسمی یونایتد گفت:"من همیشه کریستیانو رونالدو را دنبال می‌کردم، او در پست وینگر خیلی خوب بازی می‌کرد. من همیشه لیونل مسی و نیمار را خیلی دوست داشتم، آن‌ها سه بازیکنی هستند که همیشه دنبال آن‌ها را دنبال می‌کردم.

در بازی‌های ویدیویی با بکام زیاد بازی کردم، اخیرا مستندش را دیدم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. بکام برای من منبع الهام است. قبلاً برای او احترام قائل بودم، از او تمجید می‌کردم و پس از تماشای مستندش، این تحسین بیشتر شد. او بازیکنی بود که از بچگی دنبالش می‌کردم، همانطور که گفتم اخیراً از تماشای مستند او چیزهای زیادی یاد گرفتم.

فوتبال همیشه در حال تغییر است و امروز با بازی در یک باشگاه بزرگ، مانند بازی در یونایتد، باید این کار را هر روز انجام دهید. اینکه حمله کنم یا در دفاع به تیم کمک کنم برای من سخت نیست، مهم این است که تیم برنده شود. قبلاً بارها گفته‌ام: شما باید خود را فدای تیم و باشگاه کنید و انجام این کار برای من مشکلی ندارد.

این مهم است که نه تنها در جام حذفی خوب بازی کنیم، بلکه باید فصل را در لیگ برتر هم خیلی خوب به پایان برسانیم. این چیزی است که من برای آن کار کرده‌ام، احساس بسیار خوبی دارم و برای هر فرصتی آماده هستم."

دیگر خبرها

  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟