Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مدیران تیم فوتبال پرسپولیس به جای دریافت یک مدال طلا در جشن قهرمانی این تیم در لیگ برتر، دو مدال دریافت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پس از باخت یک بر صفر جمعه گذشته این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان رقم خورد که انتظار می رفت با وجود عدم حضور تماشاگران به دلیل شیوع بیماری کرونا شاهد مراسمی متفاوت از سوی مسئولان برگزاری آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم تقریبا برای تمام اعضای تیم فوتبال پرسپولیس مدال طلا در نظر گرفته شده بود اما مدالی که بایستی به اعضای تدارکات تیم اختصاص پیدا می‌کرد خیلی دیرتر به آنها داده شد تا باعث دلخوری آنها از مسئولان سازمان لیگ شود.

نکته جالب توجه در این مراسم دریافت دو مدال طلا توسط مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بوده است. مدال هایی که بدون هیچ ملاحظه ای در اختیار این شخص قرار گرفت و وی نیز هنوز مدال اضافی خود را به باشگاه تحویل نداده است.

اتفاقاتی که نشان می دهد همچنان با برگزاری صحیح و مناسب جشن قهرمانی لیگ برتر در پایان فصل نوزدهم نیز فاصله وجود دارد و استانداردهای لازم در نظر گرفته نمی شود.

مهر

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس قهرمانی پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس جشن قهرمانی مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، در یکی از مهیج‌ترین مسابقات فصل فوتبال ایران سبزپوشان اراکی در  ورزشگاه امام خمینی برابر پرسپولیس قرار گرفتند و در پایان پس از اینکه تابلوی ورزشگاه نتیجه 4 بر 4 را نشان می‌داد، در ضربات پنالتی موفق به شکست تیم سرحال اوسمار ویرای برزیلی شدند.
این پیروزی آلومینیوم را به جمع 8 تیم برتر جام حذفی در فصل جاری رساند و سبب شد تا مجتبی حسینی بیشتر از گذشته جای خود را در قلب اراکی‌ها و هواداران تیفوسی آلومینیوم باز کند.

مصاف پرسپولیس و آلومینیوم حواشی پرشماری داشت، ولی یکی از نادرترین حواشی این مسابقه حضور لیدرهای باشگاه در رختکن تیم و شعرخوانی و تمجید از مجتبی حسینی بود که شبی رویایی را برای آنها رقم زد.

دیگر خبرها

  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • حواشی دنیای فوتبال
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • واکنش به حواشی دکترای افتخاری رئیسی در کراچی
  • واکنش به حواشی دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی