Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان گفت: 98 درصد از داوطلبان در پی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در این دانشگاه و انجام نظرسنجی اینترنتی از اجرای پروتکل‌های بهداشتی در محل برگزاری آزمون ابراز رضایت کردند.

اسماعیل رنجبر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در گرگان از ابراز رضایت 98 درصدی داوطلبان در نظرسنجی اینترنتی از اجرای پروتکل‌های بهداشتی در پی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان بیان کرد: نتایج نظرسنجی از داوطلبان حوزه امتحانی در آزمون كارشناسی ارشد سال 1399 در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان درباره رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی شامل رعایت اصول بهداشتی، رعایت بهداشت فردی، حفظ فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک، فاصله صندلی‌ها و رعایت الزامات بهداشتی توسط عوامل اجرایی آزمون و رعایت نظم، كیفیت و امنیت كامل نشان می‌دهد 98 درصد از آنان در محل برگزاری آزمون در این حوزه از اجرای پروتکل‌های بهداشتی رضایت داشته‌اند.

انتهای پیام/4103/4062/

ابراز رضایت 98 درصدی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از حوزه برگزاری دانشگاه آزاد اسلامی گرگان ابراز رضایت 98 درصدی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از حوزه برگزاری دانشگاه آزاد اسلامی گرگان ابراز رضایت 98 درصدی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از حوزه برگزاری دانشگاه آزاد اسلامی گرگان ابراز رضایت 98 درصدی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از حوزه برگزاری دانشگاه آزاد اسلامی گرگان ابراز رضایت 98 درصدی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از حوزه برگزاری دانشگاه آزاد اسلامی گرگان

منبع: آنا

کلیدواژه: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان پروتکل های بهداشتی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد نظرسنجی اینترنتی پروتکل های بهداشتی برگزاری آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟

عبدالرسول پورعباس اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با مسئولان بخش‌های مختلف اعم از سازمان‌های اجرایی، اطلاعاتی و امنیتی برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ امن و سالم انجام شده است و داوطلبان با خیال راحت در جلسه آزمون شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، معاون وزیر علوم خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند که جای تقدیر و تشکر دارد و با همکاری پلیس فتا شبکه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی شناسایی شده و برخورد لازم با آن‌ها انجام می‌شود؛ لذا بار دیگر از داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها درخواست می‌شود فریب این شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری مدعی تقلب کنکور را نخورند که خسارات وارده و محرومیت‌ها به هیچ عنوان قابل گذشت و جبران نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر همان روز برگزار می‌شود.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح پس فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

پورعباس تاکید کرد: فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی