Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:42:41 GMT

مخالفت نمایندگان مجلس با سلب فوریت از طرح توزیع قیر رایگان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۲۷۵۸

مخالفت نمایندگان مجلس با سلب فوریت از طرح توزیع قیر رایگان

‍‍‍‍‍‍

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سلب فوریت از طرح توزیع قیر رایگان مخالفت کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یکشنبه، 19 مرداد 99) پارلمان با اکثریت آراء، با سلب یک فوریت از طرح دوفوریتی توزیع قیر رایگان مخالفت کردند.

براساس این گزارش، مالک شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس که به نمایندگی از درخواست‌کنندگان سلب یک فوریت از طرح توزیع قیر رایگان پشت تریبون قرار گرفت، گفت: هشتم مرداد امسال سازمان بازرسی خطاب به رئیس مجلس گزارشی ارائه و از انحرافات 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 میلیون تنی در تأمین قیر در سال  خبر داد، یعنی اینکه زمینه‌ سوء‌استفاده در این امر فراهم شده است.

تذکر یک نماینده مجلس درباره برداشت از منابع عمرانی برای توزیع قیر رایگانتصویب کلیات طرح تخصیص قیر رایگان در مجلسنظرات نمایندگان موافق طرح دوفوریتی چگونگی توزیع قیر رایگان

همچنین محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس نیز در مخالت سلب فوریت از طرح توزیع قیر رایگان، گفت: مجلس دو فوریت این طرح را با بیش از دو سوم آراء تصویب کرد و کلیات آن نیز دوسوم رأی داشت؛ اینکه مجلس سلب فوریت کند، یعنی حذف موضوع، زیرا مراحل طی شده است.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط محمدحسین فرهنگی نمایندگان مجلس مجلس بیشتر بخوانید... تذکر یک نماینده مجلس درباره برداشت از منابع عمرانی برای توزیع قیر رایگان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تذکر یک نماینده مجلس درباره برداشت از منابع عمرانی برای توزیع قیر رایگان واژه های کاربردی مرتبط محمدحسین فرهنگی نمایندگان مجلس مجلس پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ تکرار/توضیحات یک عضو دفتر رئیس‌جمهور درباره خبر گشایش اقتصادی ۲ جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی| واریز یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار ۳ واعظی:‌ انتظار داریم قیمت خودرو کاهش پیدا کند ۴ مسعود پزشکیان به کرونا مبتلا شد ۵ واعظی: در روز‌های پایانی تحریم قرار داریم/ ماه‌های آینده وضع به مراتب بهتر می‌شود ۶ بررسی بازار بورس و ارز در نشست روز سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی ۷ برنامه‌های ۵ کمیسیون اقتصادی و صنعتی مجلس در هفته جدید ۸ روحانی عید غدیر را به مراجع عظام تقلید تبریک گفت مهمترین اخبار سیاسی قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت بررسی لایحه وظایف و اختیارات وزارت ورزش در دستور کار مجلس روحانی عید غدیر را به مراجع عظام تقلید تبریک گفت قالیباف عید غدیرخم را به شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان تشیع تبریک گفت مهمترین اخبار تسنیم لبنان| پشت پرده حمله افراد مورد حمایت آمریکا به وزارتخانه‌ها/ افشای تلاش نفوذی‌ها برای نابودی پرونده‌های فساد تلاش مجلس برای کاهش انحراف در بودجه‌ عمرانی/ جلوی انحراف در اعتبارات عمرانی را می‌گیرم اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت ‎شب ناآرام بیروت/ حمله مهاجمان به چندین وزارتخانه/ درخواست ارتش برای حفظ آرامش+ فیلم و عکس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمدحسین فرهنگی نمایندگان مجلس مجلس محمدحسین فرهنگی نمایندگان مجلس مجلس نمایندگان مجلس سلب فوریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش