Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-یک مسئول قطری تأکید کرد سکوت عربستان درباره گزارش فارن پالسی مبنی بر پیشنهاد ملک سلمان برای حمله به قطر در سال ۲۰۱۷ دلیلی بر صحت آن است.

 به نقل از سایت روزنامه عربی۲۱، احمد الرمیحی، مدیر دفتر اطلاع‌رسانی در وزارت خارجه قطر در توییتی نوشت: سکوت عربستان درباره گزارش مجله فارن پالسی نشان دهنده صحت آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش این روزنامه درباره پیشنهاد سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان برای حمله به قطر یک مسئله "شوکه‌کننده" است. این یک مسئله "خطرناک علیه امنیت و ثبات منطقه" است.

وی افزود: جای تأسف دارد که کشورهایی از شورای همکاری خلیج فارس علیه کشوری از این شورا که برای حفظ امنیت جمعی تاسیس شده، گزینه نظامی را مطرح می‌کنند. از ابتدا تأکید کردیم که اتهاماتی که کشورهای محاصره‌کننده علیه قطر مطرح می‌کنند تنها برای ایجاد توجیه جهت تحقق اهداف بزرگتر دیگری است که با آینده منطقه و مردم آن بازی می‌کند.

الرمیحی گفت: گزینه نظامی نقض قوانین بین المللی و تمام منشورهای سازمان ملل درباره حل اختلافات از طریق مسالمت‌آمیز است. همچنین نشان دهنده سیاست ماجراجویی غیر مسئولانه‌ مشابه آن چیزی است که منطقه را اوایل دهه ۹۰ قرن گذشته به بی ثباتی کشاند.

فارن پالسی در گزارشی اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا ششم ژوئن ۲۰۱۷ و همزمان با شروع بحران شورای همکاری خلیج فارس در تماس تلفنی با ملک سلمان پیشنهاد وی برای حمله به قطر را رد کرد.

سال ۲۰۱۷ عربستان، مصر، امارات و بحرین، قطر را به حمایت از تروریسم متهم و این کشور را تحریم کردند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: فارن پالسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دو سال گذشته شاهد کوچ بازیکنان بزرگ اروپایی به صحرای عربستان هستیم. خیلی از کارشناسان معتقد بودند که این تب داغ حضور ابر ستاره ها به عربستان به زودی فروکش خواهد کرد اما گزارش های اخیر چیز دیگری می گوید. بنا بر گزارش رسانه های عربستانی تیم های بزرگ لیگ حرفه ای این کشور برنامه ویژه ای برای نقل و انتقالات تابستانی خواهند داشت و صندوق سرمایه‌گذاری عربستان 2 میلیارد دلار به چهار باشگاه بزرگ عربستان یعنی الهلال، النصر، الاتحاد و الاهلی برای نقل‌وانتقالات تابستانی بودجه اختصاص داده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901174

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از پیشنهاد مصر درباره غزه
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با ۵ پیشنهاد ایران
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • هیئتی از حماس فردا به قاهره می‌رود
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر