Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@05:19:09 GMT

کاهش قیمت رسمی ۲۹ ارز

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۲۹۵۶

کاهش قیمت رسمی ۲۹ ارز

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه، نوزدهم مرداد) نرخ رسمی ۴۷ ارز عمده بین‌المللی را اعلام کرد. از این میان ۲۹ ارز با کاهش قیمت و ۱۰ ارز با افزایش قیمت مواجه بودند. ارزش سایر ارزها ثابت باقی ماند.

به گزارش ایرنا، بر این اساس هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، هر پوند انگلیس ۵۴ هزار و ۸۲۷ ریال و هر یورو  ۴۹ هزار و ۵۰۰ ریال نرخ‌گذاری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در تابلوی بانک مرکزی، هر فرانک سوییس ۴۶ هزار و ۲۸ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۰۱ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۶۴۳ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۴۷ ریال، روپیه هند ۵۶۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۳۲ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۲۹ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۶۵۴ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۱۹ ریال و هر ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال قیمت‌گذاری شد.

علاوه براین هر دلار کانادا ۳۱ هزار و ۳۸۰ ریال، دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۷۰۸ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۳۸۲ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۷۶۰ ریال، روبل روسیه ۵۷۰ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۹ ریال، لیر سوریه ۸۳ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۶۳ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۵۹۸ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۱۴ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۶۷ ریال، کیات میانمار (برمه) ۳۱ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۸۳۹ ریال، یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۶۰ ریال و دینار لیبی ۳۰ هزار و ۷۵۲ ریال قیمت خورد.

امروز هر یوان چین ۶ هزار و ۲۹ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار و ۴۳۱ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۳۰ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۳۲۱ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰۰ هزار و ۹ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۶۶۵ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۶۷ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۸ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار و ۲۱۴ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۵ هزار و ۵۵۳ ریال، سامانی تاجیکستان ۴ هزار و ۷۶ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و یک ریال ارزش‌گذاری شد.

برچسب‌ها نرخ ارز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قیمت ارز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نرخ ارز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قیمت ارز نرخ ارز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قیمت ارز ۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کوین‌دسک، ارزش بیت کوین در روز گذشته تا کمتر از ۶۳ هزار دلار پایین آمد. اطلاعات اقتصادی آمریکا مبنی بر افزایش تورم و رشد آهسته تولید ناخالص داخلی در این کشور در سه ماهه اول سال جاری میلادی ارزهای مجازی را تحت فشار قرار داده است.

گزارش اولیه دولت آمریکا در مورد اقتصاد این کشور در سه ماهه اول نشان می‌دهد رشد تولید ناخالص داخلی تنها ۱.۶ درصد بوده است، یعنی کمتر از ۲.۵ درصدی که تحلیلگران انتظار داشتند و بسیار پایین‌تر از ۳.۴ درصد رشد در سه ماهه پایانی ۲۰۲۳؛ ادامه تورم بالا در آمریکا سرمایه‌گذاران را در مورد به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره نگران کرده است که می‌تواند بر سرمایه‌های مخاطره آمیز در تمام بازارها تأثیر بگذارد.

شاخص‌های بزرگ سهام آمریکا از جمله s&p ۵۰۰ و نزدک روز خود را با ۲ درصد افت آغاز کردند. سود اوراق قرضه ۱۰ ساله خزانه داری آمریکا هم تا ۴.۷۳ درصد افزایش یافته که بالاترین رقم از ماه نوامبر است.

قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه برای مدت کوتاهی با یک کاهش ۴ درصدی به ۶۲۸۰۰ دلار رسید و بعد تا ۶۳۷۰۰ بالا آمد. ارزش اتر هم ۴ درصد کاهش یافته و حدود ۳۱۰۰ دلار معامله می‌شود.
اطلاعات اقتصادی آمریکا فدرال رزرو را مستاصل کرده است و سرمایه‌گذاران حالا مطمئن نیستند که نرخ بهره در ۲۰۲۴ کاهش یابد. این اتفاق بازارهای مالی را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد.

کد خبر 6088985

دیگر خبرها

  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟