Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس بیمارستان شهید باهنر کرمان گفت: بیمارستان شهید باهنر مرکز پذیرش مصدومین است و پذیرش مصدومان از ید اختیار بیمارستان خارج است و ما ملزم به پذیرش بیمار تصادفی هستیم و سیاست دانشگاه بر این بود که بیمارستان باهنر فعلا درگیر مستقیم پذیرش بیماران کرونائی نباشد.

دکتر"پیمان کریم زاده کارنما" در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت بیمارستان شهید باهنر کرمان از پذیرش بیماران کرونایی اظهار کرد: بیمارستان شهید باهنر مرکز ترومای جنوبشرق است و سیاست دانشگاه علوم پزشکی بر این بوده که فعلا این مرکز درمانی درگیر پذیرش بیماران کرونائی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علت تصمیم این است که بیمارستان شهید باهنر مرکز پذیرش مصدومین است و پذیرش مصدومان از ید اختیار بیمارستان خارج است و ما ملزم به پذیرش بیمار تصادفی هستیم و سیاست دانشگاه بر این بود که بیمارستان باهنر فعلا درگیر مستقیم پذیرش بیماران کرونائی نباشد.

کارنما تصریح کرد: مواردی داشته ایم که در بیمارستان بستری بوده و مبتلا به کرونا شده اند که یا درمان آنها همین جا به اتمام رسیده یا با هماهنگی به بیمارستان های دیگر که پذیرش بیمار کرونائی دارد، منتقل شده اند.

رییس بیمارستان شهید باهنر کرمان درباره تجهیزات این مرکز درمانی بیان کرد: بیمارستان شهید باهنر کرمان جدیدالتاسیس است و از نظر اتاق های ایزوله، اتاق های تهویه و ... تجهیزات مناسبی در این بیمارستان وجود دارد و دو اورژانس ایزوله نیز برای پذیرش بیماران کرونائی مجهز شده و در صورتی که نیاز به پذیرش بیماران کرونائی باشد آمادگی پذیرش را داریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: رسانه ها به وظیفه خود عمل کرده و آموزش های لازم برای همه اقشار به انواع مختلف در زمینه پیشگیری از ابتلاء به کرونا در رسانه ها، سطح شهر، فضای مجازی و ... ارائه شده است.

کارنما گفت: رعایت فاصله اجتماعی یکی از اصول اولیه مبارزه با کرونا است، شست و شوی دست ها به صورت مکرر حداقل ۳۰ ثانیه و استفاده از ماسک از اصول پذیرفته شده در همه دنیا است.

وی تصریح کرد: بقیه موارد که در فضای مجازی می بینیم درباره درمان ها و روش های پیشگیری، استفاده از داروی گیاهی و ... منتشر می شود، اثبات نشده و جنبه علمی دقیق ندارد اما سه اصل سازمان بهداشت جهانی آن را اعلام و همه دنیا به آن گردن نهاده، «رعایت فاصله فیزیکی»، «شست و شوی دست ها» و «استفاده از ماسک» است.

رییس بیمارستان شهید باهنر کرمان اظهار کرد: ویروس کرونا رفتارهای فوق العاده غیرمعمول در خیلی از بیماران دارد و مقداری تشخیص را در برخی موارد سخت می کند.

وی افزود: پرسنل درمانی واقعا توان محدودی دارند، امکانات درمانی و فضا و پذیرش بیماران محدود است و از مردم درخواست داریم با رعایت پروتکل های بهداشتی کمک کنند تا بتوانیم حداقل پذیرش بیماران کرونائی را به گونه ای داشته و سرویس بدهیم و خدای نکرده به گونه ای نباشد مریض بدحال نیازمند به مراقبت بیمارستانی و بخش ویژه را نتوانیم پوشش بدهیم.

کارنمار با تاکید بر اینکه حتما مردم از تجمعات پرهیز کند، گفت: اعلام می شود ۸۰ درصد مبتلایان در میهمانی ها و تجمعات درگیر بیماری شده اند.

وی تصریح کرد: درصد زیادی از مردم رعایت می کنند و با رعایت سه اصل مبارزه با کرونا و عدم حضور در تجمعات خیلی می توانند به جلوگیری از انتشار ویروس کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی بیمارستان شهید باهنر کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان صبح امروز دوشنبه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در ادامه می خوانید؛

*حج امسال، حج برائت است. آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد.

*اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ با مباشر قتل و پشتیبان قتل نمی‌شود با روی خوش و ملایمت رفتار کرد.

این خبر تکمیل می شود...

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903390

دیگر خبرها

  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • کمک از دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد/ انصراف از دانشگاه به دلیل رفتارهای زشت استاد
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت این رفتارهای وحشیانه را داشت؟
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند