Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه تلویزیونی «طبیب» این هفته نیز میزبان پزشکان و متخصصانی است که هریک علائم، هشدارها و راههای پیشگیری و درمان یک بیماری خاص را بررسی می‌کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از  روابط عمومی برنامه تلویزیونی «طبیب»، این برنامه  امروز یکشنبه ۱۹ مردادماه میزبان متخصص بیماریهای عفونی خواهد بود و به موضوع آخرین اخبار مربوط به کرونا خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک با تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند فردا دوشنبه ۲۰ مرداد ماه میزبان کارشناس طب ایرانی و سرپرست طب ایرانی وزارت بهداشت بوده و موضوع کرونا و راه حل‌های طب ایرانی را مرور خواهد کرد و متخصص غدد با موضوع پیشگیری از بیماری‌های مربوط به تیرویید در برنامه حضور خواهد یافت.

همچنین در روز سه شنبه ۲۱ مردادماه متخصص ژنتیک با موضوع کرونا و بیماری‌های ارثی و همچنین کارشناس طب ایرانی با موضوع پیشگیری از بیماری‌های مختلف با استفاده از طب ایرانی مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

«طبیب» همچنین در روز چهارشنبه ۲۲ مردادماه پذیرای فوق تخصص و جراح ریه و رییس بخش علمی ستاد کرونای کشور با موضوع واکسن کرونا بوده و پزشک فوق تخصص دیابت با موضوع پیشگیری از دیابت بارداری در طبیب حضور خواهند یافت.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت  و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی  می باشد که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۱ صبح به مدت ۶۰ دقیقه بصورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

 انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شبکه سه سیما برنامه طبیب طب ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ذبیحی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شعار هفته سلامت به‌عنوان سلامت خانواده با مشارکت مردم نامیده شده و اهمیت این شعار این است که مردم در امر سلامت، مشارکت داشته باشند تا سلامت جامعه و یک شهرستان تأمین شود.

وی افزود: سطح سواد سلامت مردم در جامعه باید افزایش یابد و از منابع جدید و معتبر شبکه بهداشت استفاده کنند که اگر این امر مهم محقق شود، در پیشگیری از بیماری مؤثر خواهد بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان تصریح کرد: پرونده سلامت الکترونیک مهم است، شهروندان می‌توانند با مراجعه به شبکه بهداشت از خدمات رایگان این عنوان استفاده کنند و به سلامت خود اهمیت دهند.

ذبیحی بیان کرد: ۹ هزار سالمند در شهرستان اردستان وجود دارد و از این حیث به عنوان شهرهای پیر استان محسوب می‌شود، در سال گذشته سالمندان شهرستان بیش از ۳۶۰ هزار قرص کلیسم دریافت کردند.

وی ادامه داد: سال گذشته حدود ۲۰ هزار نفر در شهرستان اردستان آزمایش قند خون انجام دادند و نزدیک به چهار هزار نفر در این شهرستان مبتلا به بیماری دیابت هستند که ضرورت دارد به این مهم توجه شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۳۳ هزار نفر بالای ۱۸ سال از نظر بیماری‌های فشارخون و قندخون بررسی شدند که از این مجموع ۳۰ هزار نفر از شهر اردستان بودند و ۹۱ درصد مردم بالای ۱۸ سال در این زمینه بررسی شدند.

ذبیحی اضافه کرد: در این بررسی‌ها، حدود ۱۸۲ نفر مشکوک به بیماری دیابت و ۹۹۶ نفر نیز مشکوک به بیماری فشارخون شناسایی شدند همچنین بیش از دوهزار نفر بیماری پیش‌دیابت دارند.

وی تصریح کرد: بیش از چهار هزار خانم میانسال در اردستان از نظر سرطان سینه غربالگری شدند و حدود یک‌هزار نفر از این‌ها حداقل یک مشکل در سینه داشتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان ادامه داد: بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط شهرستان از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی صورت گرفته که ۲۵۸ مورد اخطاریه دریافت کرده، ۶۱ مورد ارجاع به مراجع قضائی و در ۱۱ مورد نیز پلمب انجام شد.

ذبیحی یادآور شد: سال گذشته بیش از دوهزار کیلوگرم موادغذایی تاریخ گذشته در شهرستان جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه شدت بیماری سالک در شهرستان اردستان نسبت به گذشته کاهش یافته، گفت: عملیات مبارزه با مخزن بیماری سالک در مناطق آلوده انجام می‌شود، شهر زواره و مهاباد همراه با روستاهای اطراف آن‌ها کانون بیشتر بیماری سالک هستند که عملیات مبارزه در این مناطق نیز انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان تاکید کرد: گزارشاتی به شبکه بهداشت شهرستان رسیده است که متأسفانه عده‌ای واکسن گریز هستند و خانواده‌ها را به عدم واکسیناسیون فرزندان ترغیب می‌کنند که این بسیار خطرناک بوده و موجب شیوع مجدد بیماری‌هایی می‌شود که صدها سال قبل کنترل شدند.

کد خبر 6089374

دیگر خبرها

  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • اهمیت حفظ بهداشت زنان در پیشگیری از عفونت‌های تناسلی
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها