Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:29:25 GMT

اعلام اسامی مصدومین و فوتی‌های تصادف اتوبان کاشان-قم

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۳۳۵۶

اعلام اسامی مصدومین و فوتی‌های تصادف اتوبان کاشان-قم

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به حادثه تصادف در اتوبان کاشان-قم اظهار کرد: در ساعت ۴:۴ دقیقه بامداد امروز حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس با کامیون در جاده کاشان-قم به اورژانس اعلام شد.

وی افزود: ۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و تعداد ۲۰ نفر از هموطنانمان در این حادثه دچار مصدومیت شده و یا جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: ۱۸ نفر از مصدومین به مراکز درمانی اعزام شدند که از این تعداد ۶ نفر به بیمارستان فرقانی و ۱۲ نفر به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل شدند و متأسفانه ۲ نفر در محل حادثه جان خود را از دست دادند.

خالدی اسامی مصدومین و فوتی‌ها را بدین صورت اعلام کرد:

کد خبر 4993886

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی خالدی اورژانس کشور تصادفات رانندگی ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش روز خبرنگار قوه قضاییه شهرداری تهران سازمان تامین اجتماعی پیش بینی وضعیت هوا انفجار بیروت کمیته امداد امام خمینی محسن حاجی میرزایی ملک جماران وضعیت راهها سرهنگ نادر رحمانی شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در گتوند خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

عارف شرهانی یکشنبه شب بیان کرد: این حادثه در ساعت ۱۳:۴۸ روز یکشنبه در جاده سه راهی گتوند رخ داد که در پی آن یک مرد ۲۶ ساله جان خود را از دست داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان، وی افزود: مصدومان این حادثه که چهار مرد و یک کودک سه ساله بودند توسط سه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان کارون گتوند انتقال داده شدند.

در حال حاضر ۱۵۶ دستگاه آمبولانس و ۱۳۰ پایگاه شهری و جاده‌ای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت