Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز سید مرتضی نصری :

قزوین| فرماندار البرز در جلسه شورای ترافیک گفت : راهداری ، راهور ، پلیس راه و شهرداریها باید در جلسات شورای ترافیک با دست پر و باهمراه داشتن طرح و برنامه و نظرات کارشناسی جهت حل مسائل حاضر شوند.

 به گزارش خبرنگار تین نیوز، محمد نصیری فرماندار البرز ، در جلسه شورای ترافیک شهرستان بیان کرد : نظرات کارشناسی در جلسات شورای ترافیک راه گشا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نصب تابلو های راهنمایی و رانندگی ، تابلوهای راهنما در سطح شهر در کاهش ترافیک بسیارموثر است چراکه بسیاری از رانندگان و مسافران به جهت عدم شناخت و آشنایی با مسیر عبور در داخل شهرها سرگردان و سردرگم شده و این خود باعث ایجاد ترافیک می شود.

فرماندار البرز تاکید کرد : اداره راهداری ، امور حمل و نقل و شهرداریها نسبت به نصب تابلو راهنمای شهرهای شهرستان چه در داخل شهر ، ورودیها ، و در اتوبان قزوین تهران اقدام و نسبت به اصلاح تابلو های مسیر جاده قزوین به الوند، شهرصنعتی و بوئین زهرا با درج عنوان الوند و شهرصنعتی در دور برگردانها به سمت قزوین تا ابتدای بوئین زهرا اقدام نمایند.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پلیس راه ترافیک راهنمایی و رانندگی کارشناسی مسافران شورای ترافیک حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات شورای ترافیک کنگان عملیاتی شود

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم رستگار ظهر چهارشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان کنگان در شهر شیرینو تصریح کرد: نشست‌های شورای هماهنگی ترافیک شهرستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی و حمل و نقل و ارائه راهکارهای لازم و اجرایی تشکیل می‌شود و مصوبات این جلسات جنبه عملیاتی دارد.

معاون عمرانی فرماندار کنگان گفت: پلیس راهور با همکاری پلیس راه باید هر روز در شیرینو جهت ثبت تخلف و اعمال جریمه در سطح شهر حضور داشته باشند.

رستگار افزود: ما بارها مکاتبه لازم با مدیران عامل صنایع کرده‌ایم اما نتیجه‌ای دریافت نکردیم و مدیر متخلف به دستگاه قضائی معرفی می‌شود.

در این نشست اعضای شورای شیرینو و شهردار مکلف شدند یک زمین برای پارکینگ عمومی آماده و زیرساخت مناسب تهیه کنند.

همچنین مقرر شد دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف پیگیری و در سطح شهر نصب شود.

در انتهای جلسه پلیس راهور، پلیس راه، راهداری با حضور معاون فرماندار، بخشدار و اعضای شورا در سطح شهر وارد فاز عملیاتی اعمال قانون رانندگان متخلف شدند.

کد خبر 6087534

دیگر خبرها

  • کارگران پشتوانه و ستون اصلی تولید در کشور هستند
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • مصوبات شورای ترافیک کنگان عملیاتی شود
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز