Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@12:20:46 GMT

در جلسه محسن هاشمی و قالیباف چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۳۴۵۸

ساعت24-هاشمی با اظهار رضایت از جلسه اخیرش با رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه درباره مشکلات شهری و لوایح موجود صحبت شد و قرار شد جلسات مشترکی با نمایندگان تهران داشته باشیم.

 محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای شهر پیش از حضور در صحن شورا در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه اخیری که با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی داشته است، گفت: در این جلسه یک ساعته درباره مسائل مختلفی صحبت شد از جمله این صحبت ها درباره انتخابات شوراها و فعالیت های مجلس برای نحوه برگزاری مجدد انتخابات شورایاری ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر گفت: در این جلسه درباره لوایح موجود در مجلس همچون مدیریت پایدار و طرح مدیریت یک پارچه شهری بحث و گفت وگو کردیم.

وی افزود: علاوه بر مسائل شهری درباره مسائل کلانی همچون کاهش ارز ملی و تورم رکوردی و تورم توسعه‌ای و مسائل و مشکلات شهرداری و شهر و مسائل مشکلات حمل و نقل عمومی و قوانین و مشکلات آن که نیازمند نظارت مجلس صحبت شد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا قالیباف قول خاصی به وی داده است، گفت: در این باره صحبت نمی کنم اما این جلسه بسیار خوب بود.

به گفته وی در این جلسه، مقرر شد جلسه هماهنگی میان نمایندگانی از شورای شهر تهران و مجمع نمایندگان تهران برگزار شود تا با هم افزایی برای مسائل شهر تهران اقدام شود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین و عضو شورای وحدت درباره اهمیت وحدت در مجلس دوازدهم بیان کرد: معتقدم که رهبر معظم انقلاب تذکر هوشمندانه ای را مطرح کردند مبنی براینکه بعد از مشخص شدن ترکیب فعلی مجلس از موضع گیری و صحبت های اختلاف بر انگیزانه باید جلوگیری شود .

وی ادامه داد: معتقدم مجلس دوازدهم پرتنش و چالشی خواهد بود و اولین اقدامی که بر این نوع تحلیل صحه گذاشت صحبت آقای رسایی بود که اینها رسالت خطیر نمایندگی را دچار آسیب خواهد کرد و مجلس باید در کمال آرامش به وظایف خود عمل کند و امیدوارم که این توصیه به گوش گرفته شده باشد و از صحبت های تفرقه برانگیزانه جلوگیری شود تا به وظایف خود برسد.

عضو شورای وحدت تاکید کرد: هرکسی رئیس مجلس شود قطعا همکاری خواهیم کرد و همینطور که از اسم شورای وحدت بر می آید مهمترین هدف ما وحدت است نه به این معنا که از ما کسی رئیس شود. بلکه انتخاب رئیس حق نمایندگان است و هرکس انتخاب شود باید همه کمک کنند تا به احسن وجه مجلس را مدیریت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد