Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز سید مرتضی نصری :

قزوین| نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت معادن و تردد کامیونهای حامل مواد معدنی در راه‌های روستایی، خسارات فراوانی به راه‌های روستایی وارد کرده که باید با تدابیر مناسب برای آن چاره اندیشی شود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، روح الله عباسپور در نشست با مدیر و معاونان این اداره کل افزود: زیرساخت راه روستایی تعاریف و استاندارد مشخصی دارد که رفت و آمد کامیونهای سنگین حامل مواد معدنی در راه‌های منتهی به معادن مغایر با این تعاریف و بیش از توان این راه‌ها است و در بلند مدت ضربه سنگینی به راه‌های روستایی زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اختصاص قیر رایگان به روستاها نیز گفت: با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک میلیون تن قیر رایگان به منظور تسهیل و تسریع در فعالیت‌های عمرانی و بهسازی راه‌های روستایی به روستاها اختصاص خواهد یافت.

عباسپور ادامه داد:البته این قانون ابتدا در مجلس نهم تصویب شده بود که به دلایلی در مجلس دهم حذف شد اما مجلس فعلی با اعتقاد به اینکه نباید اصل صورت مساله را مخدوش کرد مجدد آن را مورد پیگیری قرار داد.

وی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با وجود همه کمبودها و مشکلات در حوزه اعتبارات عملکرد مطلوبی داشته و به صورت جهادی بهترین خدمات را در شهرستان‌ها و روستاها ارائه داده است.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات و محدودیت‌های این اداره کل به ویژه در حوزه تامین لاستیک ناوگان حمل کالا و تخصیص اعتبارات مربوط به جبران خسارات سیل و افزایش سهم اعتبارات نگهداری راه‌ها افزود:باید با تشکیل نشست مشترک مجمع نمایندگان استان و استاندار قزوین این چالش‌ها بررسی و  برای رسیدن به  سازوکارهای مناسب جهت رفع آنها تصمیم گیری شود.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قانون مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نماینده مردم لاستیک راه های روستایی حمل و نقل راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه

به گزارش گروه اقتصاد ایسکانیوز، مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد: هم‌اکنون وضعیت تردد در محور چالوس ترافیک سنگین است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور های شمالی

- ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار

- تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می باشند.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟ آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها

- ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده های مهرویلا و گلدشت

- ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده های گلشهر ، مهرشهر و مهرویلا و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک

- ترافیک سنگین در آزادراه قم – تهران محدوده پل شهید کاظمی

آخرین وضعیت جوی :

- بارش باران در برخی از محورهای استان های کرمان و سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/

کد خبر: 1228479 برچسب‌ها وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

دیگر خبرها

  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان