Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار دو تیم انتهایی جدول ملوان بندرانزلی و رایکای بابل با گل دقیقه پایانی حیدری به سود رایکای بابل به اتمام رسید تا رایکا به ماندن در لیگ امیدوار شود.

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| هفته سی و سوم و ما قبل پایانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، دو تیم ملوان بندرانزلی و ریکای بابل در یک دیدار بسیار حساس و تعیین کننده در انزلی به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دو تیم انتهای جدولی درحالی روبروی هم قرار گرفتند که ملوان با ۳۴ امتیاز در جایگاه چهاردهم و رایکا با ۳۱ امتیاز در رده پانزدهم قرار داشتند و برد در این دیدار برای هر کدام از آنها نقش حیاتی داشت.

رایکا در این دیدار تلاش فراوان انجام داد تا در نهایت در دقیقه پایانی این بازی در پی یک ضد حمله توانستند میزبان خود را با یک گل شکست دهند و با توجه به شکست سپیدرود در برابر بادران، امید رایکا به بقا در لیگ زیاد شد.


مهرداد حیدری در دقیقه ۸۹ با فرار از دست مدافعان ملوانی در موقعیتی تک‌به‌تک به زیبایی دروازه ملوان را باز کرد تا امیدهای شهر بابل برای ماندن در لیگ پررنگ‌تر شود.


بابلی‌ها با احتساب این پیروزی با ارزش موفق شد ۳۴ امتیازی شود و در پایان هفته ۳۳ در رده چهاردهم جدول جای بگیرد. اما باید تا هفته آینده صبر کرد تا تکلیف تیم سقوط‌کننده از بین سه تیم رایکا، ملوان و نیروی زمینی تعیین شود.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: دربی شمالی های

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد تا تکلیف تیم صعودکننده به بازی فینال در دیدار برگشت مشخص شود.

این بازی در حالی به نتیجه مساوی به پایان رسید که شاگردان توماس توخل تا هفت دقیقه مانده به پایان وقت قانونی بازی با نتیجه از حریف پیش بودند اما اشتباه کیم مین جائه و پنالتی‌ای که به رئال مادرید تقدیم کرد باعث شد که فرصت کسب پیروزی را از دست بدهند.

ابرل پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره عملکرد تیمش اظهار داشت: «این نتیجه مثل این است که بازی بین دو نیمه مساوی شده باشد. اگر در مادرید بتوانیم همین بازی را ارائه کنیم و دو یا سه اشتباه در خط دفاعی نداشته باشیم می‌توانیم برنده شویم.

همه بازیکنان بایرن باید به خوبی از این موضوع مطلع باشند که شما نمی‌توانید هیچ اشتباهی برابر رئال مادرید انجام دهید. تسلط کامل توپ و میدان در اختیار ما بود و بر آنها غلبه کرده بودیم اما اشتباهاتی انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • دریا در پی طلا ساختن از مس
  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم