Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در جلسه با اعضای هیات مدیره جامعه هتلداران کشور که در هتل آریا ارومیه برگزارش شد، با اعلام این مطلب اظهار کرد: «اعتبار این طرح بالغ بر هفت تا هشت هزار میلیارد ریال است که سعی می‌شود روند تکمیل این طرح‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در حال حاضر از نظر سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در سطح استان اقدامات خوبی انجام شده و با توجه به حمایت‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از سرمایه‌گذاران این روند نیز بیش از پیش رشد خواهد داشت.


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی ادامه داد:با ارزیابی‌های انجام شده توسط وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، این اداره‌کل به همراه چهار استان دیگر کشور رتبه سوم را در بخش گردشگری کسب کرده است.

او با استقبال از پیشنهادات اعضا برای رونق گردشگری عنوان کرد:یکی از این پیشنهادات ممنوعیت پذیرش مسافر در مهمانسرا‌های دولتی بود که با جدیت این موضوع پیگیری می‌شود.

جباری خاطرنشان کرد: در آذربایجان غربی تاکنون به هیچ خانه مسافری مجوز داده نشده است و با همکاری نیروی انتظامی نیز با افرادی که خانه‌های شخصی و سوئیت‌ها را به مسافران اجازه دهند، به شت برخورد می‌شود.

او در پایان پیشنهاد کرد که کانون تشکل‌های حرفه‌ای جامعه هتلداران کشور تشکیل شود.

رئیس جامعه هتلداران کشور نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات پیش روی هتلداران گفت: در شرایط کرونایی که مسافری در هتل‌ها اقامت ندارد، دستگاه‌هایی مانند امور مالیاتی و تامین اجتماعی نیز فشار مضاعفی بر این قشر وارد می‌کنند.

جمشید حمزه‌زاده تصریح کرد:جامعه هتلداران از دولت انتظار دارد که در شرایط حاضر حمایت‌هایش را افزایش دهد و معافیت‌های مالیاتی، بیمه‌ای و تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار دهد.

انتهای پیام/ ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی تخت های اقامتی جاذبه های گردشگری هتل آپارتمان گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی جامعه هتلداران میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد

جعفر پورمختار مدیرکل امور‌مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: پرداخت عوارض ارزش افزوده طی پارسال در مقایسه با سال ماقبل آن ۹۰ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: میزان عوارض‌پرداختی در سال ۱۴۰۱ در آذربایجان‌غربی حدود ۶۵۰ میلیارد ریال بود که پارسال، این رقم به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: از این میزان در سال ۱۴۰۲ حدود ۸ هزار میلیارد ریال به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

پورمختار اظهار کرد: همچنین ۳ هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال از محل عوارض ارزش‌افزوده به دهیاری ها، ۲۳۹ میلیارد ریال به فرمانداری‌ها و ۳۸۶ میلیارد ریال به عشایر اختصاص یافت.

وی گفت: پارسال بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان ارومیه اختصاص یافت که ۲ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال سهم شهرداری‌ها بود.

وی افزود: بیش از ۹۸۸ میلیارد ریال سهم دهیاری‌ها، بیش از ۸۶ میلیارد ریال سهم فرمانداری و بیش از ۶۲ میلیارد ریال سهم عشایر این شهرستان پارسال بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • ۳۴ باند حفاری اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی منهدم شد
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی