Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به گفته یک کارشناس سازمان هواشناسی، دریای‌عمان، تنگه‌هرمز و خلیج‌فارس طی امروز مواج و متلاطم  هستند و روز‌های آینده، از وقوع، رگبار باران، وزش باد شدید و رعدوبرق در استان‌های هرمزگان، سیستان، کرمان و فارس و همچنین ارتفاعات البرز خبر داد. تاریخ انتشار: 10:32 - 19 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۹۹۴

کبری رفیعی  در گفت‌وگو با میزان گفت: طی سه روز آینده در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، جنوب شرق فارس و استان هرمزگان، در بعضی از ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید رخ می‌دهد که بارش‌ها امروز در جنوب شرق سیستان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  رفیعی ادامه داد: در سه روز آینده، در ارتفاعات البرز مرکزی، نیز انتظار رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است. روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه نیز در غرب سواحل دریای‌خزر، بارش پراکنده رخ می‌دهد.   این  کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: از روز سه‌شنبه تا پایان هفته جاری در بیشتر مناطق کشور، آسمان صاف خواهد بود و جوی پایدار پیش‌بینی شده است. در سه روز آینده دریای‌عمان و روز‌های یکشنبه و دوشنبه تنگه هرمز، و روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه نیز خلیج‌فارس، مواج و متلاطم است.   وی بیان کرد: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور، وزش باد به نسبت شدید را انتظار داریم که روز‌های یکشنبه و دوشنبه وزش باد در خراسان جنوبی و همچنین سیستان و بلوچستان از شدت بیشتری برخوردار است و احتمال وقوع گردوخاک نیز برای این مناطق وجود دارد.   بیشتر بخوانید: آغاز نوبت دهی اینترنتی در مراکز تعویض پلاک در دو مرکز پایتخت   رفیعی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: تهران  گرم می‌شود. ۳۵ درجه سانتیگراد بیشینه دمای امروز تهران ۳۵ درجه سانتیگراد و کمینه دما ۲۳ درجه سانتیگراد است.   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی باران سه روز آینده وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد

ایسنا/هرمزگان با حکم مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، سرور کریمی‌پور به عنوان سرپرست بیمارستان خلیج‌فارس معرفی شد.

در پی صدور حکمی از سوی دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان- و انتصاب دکتر سرور کریمی‌پور به سمت سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، مراسم تکریم دکتر فرشته بستان رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی بندرعباس؛ با حضور دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان-، علی علیزاده -مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان-، اسماعیل حاجی‌زاده -دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان-، ارسلان حیدری -رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی هرمزگان-، دکتر فرشته بستان -رئیس سابق بیمارستان خلیج‌فارس- و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس؛ مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در این مراسم گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی سازمانی است که در زمینه بیمه‌ای و درمانی فعالیت دارد و تلاش می‌کند عدالت اجتماعی و توانمندسازی را در جامعه اجرایی کند.

دکتر غلامعباس مومنی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی خود را علاوه بر جامعه هدف، به سایر اقشار جامعه نیز ارائه می‌کند و این امر نیازمند داشتن امکانات مختلف و زیرساخت مناسب است.

مومنی بیان کرد: ارائه خدمات درمانی مناسب نیازمند داشتن امکانات لازم است که یکی از مهمترین امکانات برای تحقق این امر داشتن نیروی انسانی متعهد و با تجربه است.

وی در خاتمه افزود: اهمیت نیروی انسانی برای هر سازمان بسیار زیاد است و پویایی و توانمندی یک سازمان به نیروی انسانی آن بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هواشناسی ایران/ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد