Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:27:50 GMT

۱۰ طرح آموزشی نیمه تمام در بروجرد وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۳۸۵۸

۱۰ طرح آموزشی نیمه تمام در بروجرد وجود دارد

محمد مهرافزون روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مهمترین مشکلات و چالشهای پیشروی آموزش و پرورش بروجرد پروژههای ناتمام است که با پیگیریهای مستمر به زودی این مشکلات برطرف خواهد شد.

وی بیان کرد: از جمله این طرحها استخر دانش آموزی است که از سال ۱۳۹۱ تاکنون به دلیل نبود اعتبار با ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی به حال خود رها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرافزون اضافه کرد: نیمه تمام بودن هنرستان فیض، کمبود منابع مالی و انسانی، فرسوده بودن سیستم های گرمایشی مدارس، نیاز به نوسازی و بازسازی ۶۰ درصد بافت فرسوده مدارس را از دیگر مشکلات این نهاد آموزشی است.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد ادامه داد: هم اکنون ۷۰درصد آسفالت مدارس فرسوده و کمبود امکانات و تجهیزات در مدارس به ویژه هنرستان های فنی و کاردانش وجود دارد.

وی اظهار داشت: مستهلک بودن وسایل نقلیه و تجهیزات، امکانات اداری و تاخیر در پرداخت خسارت پنج میلیاردی سیل ۱۳۹۸  از عمده مشکلاتی است که پیش روی آموزش و پرورش بروجرد  می باشد.

وی تاکید کرد: رفع مشکلات عمرانی آموزش و پرورش بروجرد نیاز به توجه ویژه از سوی دست اندرکاران و مسوولان امر به شهرستان بروجرد دارد.

مهرافزون اظهار داشت: آموزش و پرورش بروجرد سبقه تاریخی دارد و در گذشته شهرهای اطراف را به لحاظ نیروی انسانی تامین می کرده و انتظار داریم‌ مشکلات و چالش های  مدارس بروجرد در راستای وظایف  نوسازی که به آن ها اشاره شد پیگیری و رفع شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سالهای اخیر گفت: احداث تالار فرهنگیان،تاسیس هنرستان هنرهای زیبا، بهسازی دبستان حاج انتطاری، آسفالت چندین مدارس، احداث دبستان ۶کلاسه روستای همت آباد اتمام پروژه نیمه تمام مدرسه رحم دل از جمله طرحهای اجرا شده در ۲سال اخیر است.

وی طرح گذرگاه مفاخر و مشاهیر بروجرد در دبیرستان تاریخی حضرت امام(ره)از عمده عملکرد مثبت  و قابل توجه آموزش و پرورش  می باشد.

شهرستان ۴۰۰هزار نفری بروجرد دارای ۵۵ هزار دانش آموز، سه هزارو ۵۰۰ معلم و کادر آموزشی و ۴۰۰واحد آموزشی است.

برچسب‌ها مدارس بروجرد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس بروجرد لرستان مدارس بروجرد لرستان آموزش و پرورش بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، صادق ستاری فرد در آیین افتتاحیه صعود پانصد معلم کوهنورد هشت استان جنوب کشور به قله «بل» در شهرستان اقلید استان فارس، گرامیداشت هفته معلم و یادواره شهدای فرهنگی کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس گفت: معلمان قله‌های بسیاری همچون قله های؛ علم، عطوفت، مهربانی، نجابت، ایثار و از خود گذشتگی را فتح  و وجودشان را برای دانش آموزان هزینه می‌کنند.
وی افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی توجه به سرمایه انسانی بود که پیروزی را ممکن ساخت لذا گردهمایی معلمان حول یک محور باعث تحول در جامعه می‌شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: پیامبر اسلام در ابتدا برای نیل به هدف تربیت نیروی انسانی، مسجد را بنا کرد لذا اکنون ما هم در آموزش و پرورش نیاز به ایجاد فضا‌های مختلف آموزشی و تربیتی مطلوب داریم تا تربیت به معنای واقعی کلمه محقق شود.
صادق ستاری فرد ادامه داد: گام بعدی پیامبر (ص) ارائه محتوا بود و قرآنی را که از جانب خداوند بر او نازل شد به جامعه معرفی کرد و امروز ما باید بر اساس سند تحول بنیادین، محتوای خوب ارائه دهیم.
گفت: نظام محاسبه‌ای که پیامبر (ص) انجام دادند همان نظام ارزشیابی امروزی است که ما باید در دستور کار قرار دهیم، زیرا جهت دهنده همه ارکان تربیتی، نظام ارزشیابی است.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: رهبر معظم انقلاب ، پارسال به صراحت از هزینه کردن در آموزش و پرورش به عنوان سرمایه گذاری یاد کردند،  بنابراین ضروری است که سهم بودجه‌ای آموزش و پرورش از بودجه عمومی کشور، افزایش یابد.
۵۰۰ معلم کوهنورد از هشت استان اصفهان، بوشهر، کرمان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، یزد و فارس صبح امروز به قله «بل» بلندترین قله استان فارس صعود کردند.

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟