Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:27:58 GMT

عراق اجرای VAR را در ورزشگاه های خود آغاز می کند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۳۹۰۲

عراق اجرای VAR را در ورزشگاه های خود آغاز می کند

کمیته داوران فوتبال عراق نخستین گام برای اجرای فن آوری سیستم کمک داوری ویدئویی VAR در ورزشگاه های خود را آغاز کرده است.

به گزرش" ورزش سه" و به نقل از السومریه عراق، کمیته داوران فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرده است که این کمیته مراحل اجرای سیستم کمک داور ویدیویی را در ورزشگاه های این کشورشروع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرار است فیفا در ابتدای فصل جدید نماینده های خود را برای دین ورزشگاه ها و آمادگی آن ها را برای اجرای این اقدام به عراق اعزام کند و سپس مراحل بعدی نیز تهیه تجهزات و معرفی کادر تخصصی برای کار با این فناوری است.


فوتبال عراق در حالی به استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی نزدیک شده است که با وجود وعده هایی که از سال قبل داده شده هنوز هیچ برنامه مدون و جدی از سوی فدراسیون فوتبال ایران برای تجهیز ورزشگاه ها و استفاده از سیستم VAR ارائه نشده است.


باید دید آیا فوتبال باشگاهی عراق که در سال های گذشته به دلیل مسایلی چون همواره با مشکلات عدیده مواجه بوده زودتر از فوتبال باشگاهی ایران به فناوری VAR تجهیز می شود؟

کمیته داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • سریال VAR تمام شدنی نیست