Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: نمی‌توانیم فعالیت‌های آمورشی و اقتصادی را به صورت کامل تعطیل کینم و نه می‌توانیم بگوییم باید مثل سابق باشد، باید در این جهت مسیر اعتدالی داشته باشیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز ستاد ملی کرونا طی سخنانی اظهار داشت: نمودارها را که می‌دیدیم در برخی استان‌ها از حالت پیک درآمده و به سمت پایین رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تقریبا از اوایل مرداد تغییر محسوسی شروع شده و تا الان که 19 مرداد هستیم شاهد این تغییر و تحولات هستیم و ان‌شاالله تا پایان مرداد شاهد روزهای بهتری خواهیم بود.

 

روحانی: مردم با رعایت مقررات بهداشتی مانع بروز موج جدید بیماری شوندروحانی: ملت ایران حاضر به تسلیم در برابر دشمنان نیستند/ بعضی می‌خواهند تحریم را نبینندواعظی: در روز‌های پایانی تحریم قرار داریم/ ماه‌های آینده وضع به مراتب بهتر می‌شود

رئیس‌جمهور تصریح کرد: زمانی مراعات مردم 77 درصد بوده است و در سایه آن 77 درصد فوتی‌ها از سه رقمی به دو رقمی رسید. خب از آن مراعات 77 درصدی به یک باره 17 درصدی شد و وقتی مردم سهل گرفتند و فکر کردند دوران بیماری تمام شده دومرتبه دچار یک موج شدیم. البته این موج در بسیاری از کشورها نیز رخ داد.

روحانی گفت:‌ حداقل باید در نظر بگیریم که این اوضاع را 6 ماه دیگر نیز داریم، البته شاید بیشتر هم طول بکشد اما حداقل باید این مدت را در نظر بگیریم تا روزی که واکسنی به دست ما برسد، موثر باشد، به اندازه کافی در اختیار ما قرا بگیرد و ما هم توزیع کنیم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه نمی‌توانیم فعالیت‌های آمورشی و اقتصادی را به صورت کامل تعطیل کینم و نه می‌توانیم بگوییم باید مثل سابق باشد گفت:‌ باید در این جهت مسیر اعتدالی داشته باشیم.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

R1531/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا دولت دوازدهم رئیس جمهور بیشتر بخوانید... روحانی: می‌خواهیم از صادر کردن نفت خام فاصله بگیریم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... روحانی: می‌خواهیم از صادر کردن نفت خام فاصله بگیریم واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا دولت دوازدهم رئیس جمهور پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ تکرار/توضیحات یک عضو دفتر رئیس‌جمهور درباره خبر گشایش اقتصادی ۲ جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی| واریز یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار ۳ قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت ۴ بررسی لایحه وظایف و اختیارات وزارت ورزش در دستور کار مجلس ۵ واعظی:‌ انتظار داریم قیمت خودرو کاهش پیدا کند ۶ واعظی: در روز‌های پایانی تحریم قرار داریم/ ماه‌های آینده وضع به مراتب بهتر می‌شود ۷ مسعود پزشکیان به کرونا مبتلا شد ۸ بررسی بازار بورس و ارز در نشست روز سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی مهمترین اخبار سیاسی قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت بررسی لایحه وظایف و اختیارات وزارت ورزش در دستور کار مجلس روحانی عید غدیر را به مراجع عظام تقلید تبریک گفت قالیباف عید غدیرخم را به شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان تشیع تبریک گفت مهمترین اخبار تسنیم لبنان| پشت پرده حمله عناصر مشکوک به وزارتخانه‌ها/ افشای تلاش نفوذی‌ها برای نابودی پرونده‌های فساد تلاش مجلس برای کاهش انحراف در بودجه‌ عمرانی/ جلوی انحراف در اعتبارات عمرانی را می‌گیرم اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت ‎شب ناآرام بیروت/ حمله مهاجمان به چندین وزارتخانه/ درخواست ارتش برای حفظ آرامش+ فیلم و عکس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا دولت دوازدهم رئیس جمهور ویروس کرونا دولت دوازدهم رئیس جمهور رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!

به گزارش "ورزش سه"،  لیورپول فردا در دیداری از هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس مهمان وستهم است. قرمزها در دیدار گذشته‌شان مقابل اورتون شکست غیرمنتظره و بدی را متحمل شدند و اکنون در کورس قهرمانی عقب افتاده‌اند. یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی به سوالات خبرنگاران در مورد شرایط تیمش و شایعات انتخاب جانشین او در فصل آینده پاسخ داد.

وضعیت خاکپو؟
او حالش خوب بود و الان هم نوزاد به دنیا آمده و او هم حالش خوب است. به تمرینات برگشته و مشکلی نیست.

شرایط تیم در ادامه فصل؟
قطعا کار دشواری در پیش داریم و فقط مربوط به ما نیست. اگر می‌خواهیم به چیزی برسیم باید امیدوار باشیم حریفان هم امتیاز از دست دهند. این وضعیت را دوست ندارم. نمی‌توانم به یاد بیاورم که بعد از یک بازی به اندازه روز چهارشنبه ناامید شده باشم. در زندگی‌ام زیاد ناامید شده‌ام اما این از بقیه خاص‌تر بود. چند هفته است که فوتبال خوبی بازی نمی‌کنیم و از کورس عقب مانده‌ایم. من مطمئنم هواداران و رسانه‌ها حالا دیگر سیتی و آرسنال را در کورس قهرمانی می‌بینند.

دلیل‌تان برای باخت در دربی؟
من مسئولیت دربی را بر عهده می‌گیرم. می‌توان به موارد زیادی اشاره کرد. آیا ممکن است خسته باشیم؟ بله. یک فصل طولانی، بازیکنانی که از مصدومیت برمی‌گردند، مثلاً ترنت، اما ما به او نیاز داریم. آیا او می‌تواند در اوج بازی خود باشد؟ احتمالا نه. آلیسون برای مدت طولانی بیرون بوده است. هیچکس در اینجا اصلا خوشحال نیست. ما بسیار ناامید هستیم و نمی‌توانیم آن را تغییر دهیم. این بازیکنان باید سال آینده از آن درس بگیرند. با یک سرمربی جدید در فصل آینده، آنها می‌توانند از این تجربیات استفاده کنند.

در مورد شایعات اسلوت؟
من چیزی نخوانده‌ام اما خود آرنه حرف‌هایی زده است. من درگیر این مسائل نیستم. خیلی دوست دارم اگر او به این شغل علاقه داشته باشد و برای آن هیجان‌زده باشد. من سبک تیمش و چیزهایی که در مورد او شنیده‌ام را دوست دارم. برخی افراد که می‌شناسم به من گفته‌اند، او مربی خوبی است. فکر می‌کنم خوب به‌نظر می‌رسد. برای او شغل مناسبی است، بهترین شغل و باشگاه در جهان.

ارزیابی‌تان از لیورپول در این فصل؟
من الان فصل را ارزیابی نمی‌کنم. هنوز چند بازی باقی مانده که ممکن است اتفاقات متفاوتی رخ دهد. بازی با اورتون یک سقوط بزرگ بود اما پیش از آن ما واقعاً خوب بازی می‌کردیم، برای جام تلاش می‌کردیم، برای همه دردسر بودیم. ما شایسته این هستیم که در جایی که هستیم باشیم و می‌خواهیم به عنوانی بالاتر هم دست پیدا کنیم. این پسرها بازیکنان باورنکردنی‌ای هستند و وظیفه من ایجاد فضایی است که بتوانند بهترین باشند. و اینجاست که من شکست خورده‌ام. مطمئن نیستم چرا و کجا این اتفاق افتاد اما چیزی را که می‌خواستم در بازی با اورتون ندیدم. حالا فقط می‌خواهیم در بازی‌های آینده بیشتر شبیه خودمان بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • چگونه در قطار خوابی آسوده داشته باشیم؟
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم