Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@05:44:29 GMT

لوگو و عروسک بازی‌های یونیورسیاد 2023 انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۳۹۹۰

لوگو و عروسک بازی‌های یونیورسیاد 2023 انتخاب شدند

لوگو و عروسک بازی‌های دانشجویان جهان در سال 2023 انتخاب شدند که رونمایی از آنها در ماه‌های آینده انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته برگزاری بازی‌های دانشجویان جهان در سال 2023، عروسک و لوگوی بازی‌ها را انتخاب کردند.

این لوگو به طور رسمی قرار است در نشست فدراسیون جهانی ورزش‌های دانشگاهی (FISU) اواخر این ماه معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوگو بر اساس حرف U برای ورزش دانشگاهی طراحی شده و در میان رنگ‌هایی که می‌توانند کاربرد داشته باشند رنگ سبز با اشاره به شهر یکاترینبورگ (میزبان بازی‌ها) و سفید-آبی-قرمز رنگ های روسیه است.

مدیر اجرایی بازی‌های یونیورسیاد 2023 در این باره اظهار داشت: البته من امیدوار بودم لوگوی ویژه‌ای برای این تورنمنت طراحی شود اما انتظار نداشتم آنقدر مدرن باشد.

وی افزود: من فکر می‌کنم با چنین سمبلی، بازی‌های 2023 می تواند با اطمینان عنوان برترین ها را در تاریخ این بازی ها کسب کند.

برای انتخاب عروسک بازی‌ها، 200 نمونه طرح به کمیته برگزاری بازی‌های یونیورسیاد ارسال شده است. کمیته برگزاری قرار است طرح منتخب را از بین طرح‌های رسیده معرفی کند.

عروسک بازی‌ها اواخر امسال همراه با نام عروسک رونمایی خواهد شد.

بازی‌های یورنیورسیاد 2023 روزهای 8 تا 19 آگوست (17 تا 28 مرداد 1402) در 18 رشته ورزشی به میزبانی یکاترینبورگ روسیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان روسیه ورزش عروسک یونیورسیاد 2023 عروسک بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)

پس از النصر، الهلال هم به دست اماراتی‌ها حذف شد. 

دانلود (62.6MB)

دیگر خبرها