Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، بیش از ١١ هزار و ٧٨٧ کسب و کار آسیب دیده از کرونا تا پایان تیرماه سال ٩٩ بالغ بر هزار و ٤٥٤ میلیارد ریال از بانک صادرات ایران تسهیلات حمایتی دریافت کردند.

بانک صادرات با هدف کمک به صاحبان کسب و کارهای آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ اشتغال و تامین هزینه‌های عملیاتی واحدهای تولیدی کشور، پرداخت تسهیلات حمایتی را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر کسب و کارهای آسیب‌دیده، سرپرستان خانوارهای آسیب‌دیده از این بیماری نیز از تسهیلات حمایتی این بانک بهره‌مند شده‌اند.

بر اساس دستورالعمل‌های بانک مرکزی، اشخاص حقیقی و حقوقی فعال دارای مجوز کسب یا تولید در بخش‌ها و رسته‌های تعیین شده از سوی وزارت‌خانه‌های صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تحقیقات و فناوری اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه وشهرسازی، کشور و جهاد کشاورزی که فعالیت‌های آنها در دوره شیوع کرونا با اختلال مواجه شد، مشمول این تسهیلات می‌شوند. این تسهیلات تنها به متقاضیانی تخصیص می‌‌یابد که در سامانه «کارا»ی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت‌نام کرده و به بانک معرفی شده باشند.

این تسهیلات برای واحدهای کسب و کار به ازای هر شاغل ١٢٠ میلیون ریال، برای کسب و کارهایی که از شیوع این بیماری بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شده‌اند، به ازای هر شاغل ١٦٠ میلیون ریال و برای رانندگان مسافری درون و برون‌شهری خویش‌فرمای بیمه‌پرداز، ٦٠ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

تسهیلات حمایت از مشاغل آسیب‌دیده از شیوع کرونا بر اساس فهرست شاغلین دارای پرونده بیمه تامین اجتماعی با تعهد بازپرداخت در اختیار صاحبان کسب و کار قرار خواهد گرفت. مهلت تشکیل پرونده در سامانه «کارا» تا پنجم مردادماه سال جاری اعلام شده است.

نرخ سود این تسهیلات ١٢ درصد و زمان بازپرداخت آن ٢٤ ماهه است که با سه ماه تنفس در اختیار متقاضیان و واجدان شرایط قرار می‌گیرد.

پربیننده ترین متقاضیان وام اجاره از ۲۱مرداد به بانک معرفی می‌شوند دولت به دنبال گران کردن ارز برای تامین کسری بودجه نیست/ به‌زودی نرخ ارز را کاهش می‌دهیم رونمایی از ایران چک ١٠٠ هزار تومانی جدید +عکس انتصاب افراد ناشناس در هیات نظار بانک‌ مرکزی/ وزارت اقتصاد رزومه اعضای جدید را منتشر کند همتی: دلار ۲۴ هزار تومانی غیرواقعی است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تسهیلات بانکی بانک کسب وکار وام بانکی بانک صادرات صنعت بانکداری بانک صادرات ایران کرونا حمایت از کسب و کار قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت آسیب دیده کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.

هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.

وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور