Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:45:23 GMT

همکاری تراشه ساز تایوانی با هواوی چین پایان یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۴۲۵۷

همکاری تراشه ساز تایوانی با هواوی چین پایان یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسلش گیر، هواوی به طور رسمی اعلام کرده که گوشی هوشمند میت ۴۰ آخرین تلفن همراه این شرکت است که در تولید آن از پردازنده‌های پیشرفته Kirin ساخت تی اس ام سی استفاده شده است.

ترامپ شرکت‌های خارجی فناوری را تهدید کرده که در صورت همکاری با طرف‌های چینی شانس فعالیت در آمریکا را از دست می‌دهند و همین مساله باعث شده تی اس ام سی که زیرمجموعه شرکت تایوانی محسوب می‌شود، مجبور به قطع همکاری با هواوی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید توجه داشت که تی اس ام سی برای تولید تراشه‌های خود از برخی تجهیزات خریداری شده از شرکت‌های آمریکایی استفاده می‌کند و بر اساس دستورالعمل دولت ترامپ این شرکت نمی‌تواند چنین تراشه‌هایی را به طرف چینی بفروشد.

هنوز مشخص نیست هواوی چه شرکتی را جایگزین تی اس ام سی می‌کند. اما این شرکت توان تولید تراشه‌های پیشرفته و انواع سخت افزار را دارد و در زمینه تولید نرم افزارهای گوناگون و سیستم عامل‌های بومی نیز به خودکفایی رسیده است.

کد خبر 4993932

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت هواوی چین تایوان تراشه تحریم اقتصادی ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا تحقیقات علمی گوگل توییتر اینترنت حاکمیت سایبری شرکت اسپیس ایکس موبایل ایالات متحده آمریکا هوش مصنوعی نوآوری شرکت دانش بنیان دونالد ترامپ شبکه اجتماعی تیک تاک تی اس ام سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع همکاری نواک جوکوویچ با یک مربی دیگر

تنیسور شماره یک جهان جوکوویچ به همکاری طولانی‌مدت خود با مارکو پانیچی پایان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نواک جوکوویچ، تنیسور صرب و برنده 24 گرنداسلم به همکاری طولانی‌مدت خود با مارکو پانیچی، مربی بدنسازی‌اش پایان داد.

نواک جوکوویچ در پیامی خطاب به مربی پیشین خود آورده است: مارکوی عزیز، چه سالهای شگفت‌انگیزی را با هم گذراندیم! ما به اوج رسیدیم، عناوین کسب کردیم، رکوردها را شکستیم. اما بیشتر از همه، من از معمولی‌ترین روزهای تمرین خود در داخل و خارج از باشگاه لذت بردم... ساعت‌های بی پایان خنده که به من انگیزه باورنکردنی داد تا حتی بهتر برای مسابقات آماده شوم... بابت تمام انرژی و تلاش شما متشکرم و زمانی که برای ساختن آن گذاشتید، من را نه تنها بازیکن بهتری، بلکه به فرد بهتری نیز تبدیل کرده است. با عشق فراوان و به زودی شما را در مسابقات رم می‌بینم.

جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم

پیش از این در ماه آوریل، جوکوویچ همکاری خود را با یکی دیگر از مربیان تیمش، گوران ایوانیسوویچ متوقف کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • قطع همکاری نواک جوکوویچ با یک مربی دیگر
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • سالم غذا بخورید تا مدیون نباشید !/مسافرین «ماه» روی زمین کاشته می‌شوند
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده