Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک پیرمرد آمریکایی که ۲۸ سال پیش به دوست خود قول داده بود در صورت برنده شدن در بخت‌آزمایی نیمی از پول را به او بدهد بعد از ۲۸ سال، به وعده‌اش عمل کرد.

به گزارش، توماس کوک پیرمرد ساکن ایالت ویسکانسین که بعد از سه دهه تلاش دست‌آخر ۲۲ میلیون دلار در مسابقه بخت‌آزمایی برنده شد نیمی از آن پول را به «تام فینی» دوست خود داد تا به وعده‌اش عمل کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته دیلی‌میل، این ۲ دوست سال ۱۹۹۲ تصمیم گرفتند بلیت بخت‌آزمایی بخرند و هر یک از آنها در صورت برنده شدن نیمی از جایزه خود را به دیگری بدهد.

به همین دلیل آن ۲ به اتفاق همسران‌شان در مراسم اهدای جایزه شرکت کرده و به طور مشترک پول را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: 

تنها آرزوی پیرمرد ۱۴۵ ساله مرگ است (+عکس)

خانه‌ متحرک و جالب پیرمرد ایرانی (+عکس)

مرد 132 ساله ایرانی را بشناسید (+عکس)

این ۲ دوست اعلام کردند با توجه به اینکه فرصت زیادی بابت زندگی کردن برایشان باقی نمانده از شغل خود استعفا می‌کنند و تمامی پول‌شان را صرف رفتن به تعطیلات خواهند کرد.

آنها همچنین گفته‌اند در حال حاضر هیچ برنامه دیگری برای این پول ندارند.


منبع: اعتماد آنلاین

لینک کوتاه: asriran.com/0036ss

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پیرمرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در ابتدای فصل باعث شد که رئال مادرید به دنبال جذب بازیکنی برای جانشینی او باشد و در نهایت کپا را به صورت قرضی و برای یک فصل از چلسی به خدمت گرفت تا جای دروازه‌بان بلژیکی را پر کند.

اما شرایط برای این دروازه‌بان اسپانیایی چندان خوب پیش نرفت و اشتباهاتی که او در چند دیدار انجام داد باعث شد که آنچلوتی ترجیح دهد که آندری لونین را به جای او در دروازه تیمش به میدان بفرستد و عملکرد خوب او باعث شد که به دروازه‌بان اصلی رئال تبدیل شود.

با این حال، کپا هرگز اعتراضی به این موضوع نکرد و خوشحالی و شادی‌اش پس از گلزنی و بردهای رئال و همچنین مهارهای خوب لونین روی نیمکت توجه بسیاری از هواداران این تیم و رسانه‌ها را به خود جلب کرده بود.

همچنین گفته شده بود که او در جریان بازی برابر منچسترسیتی در مهار ضربات پنالتی این دروازه‌بان اوکراینی را راهنمایی و کمک کرده بود و حالا نشریه رلوو خبر داده است که آنچلوتی قصد دارد پاداش رفتار خوب او را بدهد.

سرمربی رئال مادرید از اخلاق و رفتار خوب و حرفه‌ای این دروازه‌بان اسپانیایی بسیار راضی است و قصد دارد پاداش او را با قرار دادنش در ترکیب اصلی در یکی از دیدارهای رئال پیش از پایان فصل جاری بدهد و این احتمال وجود دارد که کپا در بازی برابر رئال سوسیداد در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.

دیگر خبرها

  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی