Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن فریدی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ حمایت از سلامت کودکان و تحقق شهر تهران به عنوان شهر دوستدار کودک را از اهداف اصلی این طرح اعلام کرد و گفت: در همین راستا از هر محله حداقل سه نفر از شهروندان به عنوان ناظران سلامت کودک فعالیت می کنند.

وی افزود: ناظران سلامت کودک در صورت مشاهده کودک زباله گرد، اطلاعات آنان را شامل آدرس، تاریخ، ساعت و تصویر مربوطه به منظور پیگیری و رفع این آسیب اجتماعی گزارش می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدی با اشاره به مشارکت شورایاران، کانون های سلامت و مسئولان خانه های سلامت در این طرح، از شهروندان نیز دعوت کرد تا در کنار ناظران سلامت در این امر اجتماعی شرکت کرده و در صورت مشاهده کودکان زباله گرد موارد را از طریق سامانه ۱۳۷، پرتال شهرداری تهران و تهران من و خانه های سلامت مستقر در سرای محلات اعلام کنند.

کد خبر 4993978

منبع: مهر

کلیدواژه: کودک کار و خیابانی شهرداری منطقه 19 تهران شهروند ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش روز خبرنگار شهرداری تهران قوه قضاییه سازمان تامین اجتماعی پیش بینی وضعیت هوا انفجار بیروت کمیته امداد امام خمینی محسن حاجی میرزایی شورای شهر تهران ملک جماران وضعیت راهها سرهنگ نادر رحمانی ناظران سلامت سلامت کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی از حمله نظامیان صهیونیست به دانش‌آموزان فلسطینی در اردوگاه شعفاط خبر دادند.

بنابراین گزارش، نظامیان اشغالگر صهیونیست به دانش‌آموزان فلسطینی در اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی هنگام خروج از مدرسه حمله‌ور شدند.

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست اقدام به شلیک گسترده گاز اشک‌آور به سمت دانش‌آموزان کرده اند.

کد خبر 6092249 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • کودک لاهیجانی «شهر یار» حوزه آموزش پسماند شد
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است