Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:14:46 GMT

پیروزی داماش در شب سقوط سپیدرود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۴۷۱۳

پیروزی داماش در شب سقوط سپیدرود

هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور شنبه شب به طور همزمان برگزار شد که در نهایت تیم های ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت مغلوب حریفان خود شدند اما تیم داماش توانست در یک دیدار خانگی برابر حریف خود به برتری برسد.

در جریان این رقابت ها ، تیم های فوتبال داماش و قشقایی شیراز در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال داماش با نتیجه ۲ بر یک برابر  حریف خود به برتری دست یافت تا سومین پیروزی متوالی خود را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داماشی ها که خیالشان از ماندن در رقابت های لیگ راحت بود،  بدون هیچگونه استرس و فشاری به مصاف تیم فوتبال قشقایی شیراز رفتند که در نهایت موفق شدند با نتیجه دو بر یک برابر حریفش به برتری برسند تا تنها نماینده پیروز گیلان در این هفته باشند.

تیم فوتبال داماش گیلان با این پیروزی گرچه همچنان در رتبه دوازدهم جدول رده بندی باقی ماند اما با تصاحب این سه امتیاز، به تیمهای میانه جدول نزدیک تر شد و اگر بتواند در هفته پایانی نیز نتیجه قابل قبولی را کسب کند، به طور حتم در جدول رده بندی صعود می کند و در صورت کسب پیروزی شاید هم در نیمه اول  جدول رده بندی قرار گیرد.

به هرحال داماشی ها موفق به شکست تیم فوتبال قشقایی شیراز شدند تا علاوه بر اینکه سومین پیروزی متوالی خود در این رقابت ها را جشن میگیرند ، تنها نماینده استان گیلان باشند که در هفته سی و سوم موفق به کسب امتیاز و پیروزی شدند.

اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول در هفته سی و سوم این رقابت ها در دیداری بسیار حساس در ورزشگاه تختی انزلی رو در روی تیم رایکا بابل قرار گرفت.

این دیدار از اهمیت ویژه ای برای گیلان برخوردار بود چون تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با پیروزی در این دیدار نه تنها سهمیه خود را در این مسابقات حفظ می کرد، از طرف دیگر سپیدرود دیگر نماینده این استان نیز این امیدواری را داشت که با برتری در هفته پایانی، بتواند از سقوط رهایی یابد.

اما در کمال ناباوری تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این بازی خانگی با نتیجه یک بر صفر مغلوب رایکا بابل شد تا با توجه به شکست سپیدرود نه تنها سرخپوشان رشتی از رقابت های لیگ دسته اول خداحافظی کنند، بلکه خطر سقوط ملوان را نیز تهدید  کند.

این در حالی است که اگر ملوان حتی به یک تساوی دست می یافت با توجه به نتایج کسب شده در سایر بازی ها ، این تیم سهمیه خود را حفظ می کرد اما این شکست تلخ خانگی باعث شد تا ملوان در آخرین بازی نیازمند کسب یک نتیجه مساوی باشد تا این تیم بتواند سهمیه خود را حفظ کند.

از طرف دیگر تیم رایکا بابل حریف تیم ملوان بندرانزلی که علی نظرمحمدی سرمربی رشتی و سابق تیم سپیدرود را روی نیمکت خود داشت، برای رهایی از خطر سقوط  در این بازی خارج از خانه نیارمند پیروزی برابر ملوان بود چون فقط با پیروزی می توانست همچنان امیدوار باقی بماند.

این امر باعث شد تا تیم رایکا بسیار جنگنده و بی محابا در این بازی خارج از خانه برابر ملوان حضور یابد و سرانجام نیز توانست با یک گل در این بازی سخت به پیروزی دست یابد تا شانس این تیم برای حفظ سهمیه خود در لیگ دسته اول بسیار افزایش یابد.

به هر حال تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بهترین فرصت را از دست داد و در یک بازی ناهماهنگ و ضعیف مغلوب تیم رایکا بابل شد تا با این شکست، شب بسیار تلخی برای فوتبال گیلان رقم زده شود.

اما تیم فوتبال سپیدرود رشت دیگر نماینده قدیمی و پرطرفدار گیلان در رقابت های لیگ دسته اول در یک بازی خارج از خانه در تهران رو در روی بادران قرار گرفت ودر نهایت با دریافت گل در دقایق پایانی ، شکست تلخی را متحمل شد.

سپیدرودی ها که شرایط ناامیدکننده ای در جدول رده بندی داشتند فقط در صورت کسب امتیاز در این دیدار و همچنین پیروزی ملوان برابر رایکا، فقط شانس ماندن در لیگ را داشتند اما نه تنها خود مغلوب بادران شدند، از طرف دیگر ملوان نیز برابر رایکا تن به شکست داد تا سپیدرود در یک هفته مانده به پایان این رقابت ها، از لیگ دسته اول سقوط کند.

البته سپیدرودی ها در دیدار برابر تیم قدرتمند بادران تهران خوب ظاهر شدند و همانند دیدار با تیم مس کرمان بسیار خوب و جنگنده بازی کردند اما در دقیقه ۹۲ فرزاد حاتمی مهاجم باسابقه بادران دروازه سپیدروی ها را باز کرد تا سرخپوشان رشتی با لیگ دسته اول خداحافظی کنند.

به هرحال تیم فوتبال سپیدرود رشت تمام تلاش خود را انجام داد تا از این بازی خارج از خانه امتیاز کسب کند تا همچنان امیدوار به ماندن در لیگ دسته اول باشد اما در نهایت موفق به این امر نشد و سقوط این تیم پرطرفدار مسجل شد.

با توجه به نتایج کسب شده  در هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، گرچه تیم فوتبال داماش به پیروزی رسید اما با توجه به شکست خانگی ملوان و همچنین شکست و سقوط سپیدرود، هفته بسیار تلخی برای فوتبال گیلان رقم زده شود.

تا پایان هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور با حضور ۱۸ تیم و با توجه به یک هفته مانده به پایان این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلانیان با کسب ۴۲ امتیاز در مکان دوازدهم ، ملوان بندرانزلی با ۳۴ امتیاز در مکان پانزدهم و سپیدرود رشت با ۳۰ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

با توجه به شرایط جدول رده بندی، سقوط تیم های علم و ادب تبریز و سپیدرود رشت از این رقابت ها مسجل شده و بین تیم های نیروی زمینی تهران ، ملوان بندرانزلی و رایکا بابل نیز ، یک تیم سقوط خواهد کرد.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی رقابت های لیگ جدول رده بندی هفته سی و سوم فوتبال داماش بازی خارج رقابت ها لیگ دسته اول سپیدرود رشت رایکا بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟

با حذف پرسپولیس، تیم‌های باقی مانده در رقابت برای فتح جام قهرمانی مسابقات جام حذفی در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مشخص شدند و حالا شانس سپاهان وتراکتور کهکشانی برای بردن حداقل یک جام افزایش یافته است.

به گزارش تابناک ورزشی، جام حذفی فوتبال در فصل 1403-1402 با برگزاری دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها پیگیری شد و هشت تیم نهایی مشخص شدند.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

استقلال و پرسپولیس که پُرافتخارترین تیم‌های جام به شمار می‌روند، نتوانستند خود را به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی برسانند.

تیم‌های مس رفسنجان ، ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک البته اجازه نخواهند داد، جام حذفی به آسانی به سپاهان یا تراکتور بزید.

دیگر خبرها

  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • ۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و سایپا + پخش آنلاین
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش