Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: از مجموع ۳۸۷ پرونده و ۱۲۵۶ شاغل در کل استان، حدود ۱۷ میلیارد و ۱۹۴ میلیون تومان تسهیلات درخواست داده شده که تاکنون حدود ۸ میلیارد آن پرداخت شده است.

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص زمان بازگشایی مجدد اماکن و باشگاه‌های ورزشی اظهار کرد: نظرات کارشناسی اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی به ستاد کرونا استان ارسال شده و در استانداری تصمیم خواهند گرفت که تعطیلی اماکن ورزشی چه مدت ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان و تاریخی برای بازگشایی مجدد اماکن ورزشی در نظر گرفته نشده است، امیدوارم این تعطیلی‌ها همانند پیک نخست کرونا طولانی نشود و فقط یک دوره‌ کوتاه مدت باشد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم در صورت بهبود وضعیت و کاهش آمار تلفات و مبتلایان، اماکن ورزشی بازگشایی خواهد شد. از آن جا که شرایط بهتر شده، امیدواریم خبرهای خوبی در این هفته دریافت کنیم.

سرپرست معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی در خصوص میزان دریافت تسهیلات مشاغل ورزشی در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از مجموع ۳۸۷ پرونده و ۱۲۵۶ شاغل در کل استان، حدود ۱۷ میلیارد و ۱۹۴ میلیون تومان تسهیلات درخواست داده شده که تا کنون حدود ۸ میلیارد آن پرداخت شده است.

قوچان‌نژاد گفت: موسسینی که جزو بیمه تامین اجتماعی بوده‌اند ۱۶ میلیون تومان، موسسینی که تحت بیمه تامین اجتماعی قرار نداشتند ۸ میلیون تومان، مربیان و بازیکنان نیز ۶ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند. به کسانی وام تعلق خواهد گرفت که مجوز کمیسیون ماده پنج باشگاه‌ها را داشته و جزو مربیان فعال محسوب شوند.

وی یادآور شد: در حال حاضر مهلت درخواست دریافت تسهیلات به اتمام رسیده است، اما احتمال تمدید زمان آن وجود دارد. علی‌رغم اطلاع‌رسانی‌های گسترده اداره کل ورزش‌وجوانان استان تمام مشاغل ورزشی برای دریافت تسهیلات اقدام نکرده‌اند، اما کسانی که برای دریافت این وام ثبت‌نام کرده‌اند، در چرخه کار قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی جبار قوچان نژاد اداره کل ورزش وجوانان میلیون تومان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، اولین جلسۀ شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان در بیمه سرمد شعبۀ این استان برگزار شد.

در این جلسه، که 29 فروردین‌ماه و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، برنامۀ عملیاتی شورا در سال جدید تبیین و راهکارهای تحقق برنامه توسط اعضا بررسی شد. همچنین بر مشارکت، همدلی و همسویی شرکت‌های بیمه به‌عنوان مهم‌ترین ابزار تحقق برنامه‌های تدوین‌شده تأکید شد.

به‌جهت ضرورت تسریع در ارائۀ پاسخ به گزارشات مورد درخواست نهادهای ناظر همچون سازمان امور اقتصادی و دارایی و استانداری، در مورد همکاری شرکت‌های بیمه در ارائۀ آمار و اطلاعات موردنظر بحث و تبادل نظر شد تا پاسخ مکاتبات در سریع‌ترین زمان ممکن جمع‌آوری و ارسال گردد.

لزوم اتخاذ رویه‌های یکسان در مناقصات بیمه‌ای استان از دیگر موارد موردبحث شورا بود، همچنین در این جلسه بررسی ساختارهای تشکیل کمیتۀ فنی و مناقصات در دستور کار قرار گرفت.

از دیگر موارد موردبحث در این جلسه، برنامه‌ریزی جهت برگزاری همایش‌های فرهنگی و ورزشی برای خانوادۀ همکاران صنعت بیمه و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی بین کارمندان شعب استان اصفهان بود.

در پایان جلسه، به‌جهت استفاده‌ از‌ ظرفیت‌های شبکۀ فروش استان و همچنین رسیدگی به درخواست‌های صنفی و مشکلات ایشان، بر تشکیل جلسات هیئت‌رئیسۀ شورا به‌صورت فصلی با مسئولین انجمن صنفی نمایندگان تأکید شد.

دیگر خبرها

  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان