Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@03:38:34 GMT

منافع فوتبال البرز را فدای گل ریحان نمی کنیم

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۴۹۲۳

منافع فوتبال البرز را فدای گل ریحان نمی کنیم

رئیس هیئت فوتبال استان البرز در خصوص چالش های میان این مجموعه و باشگاه گل ریحان گفت: این تیم باید ابتدا البرزی بودن خود را ثابت کند و منافع فوتبال استان نباید فدای گل ریحان شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، منصور بیک وردی اظهار کرد: تیم گل ریحان زمانی می تواند از هیئت فوتبال درخواست حمایت داشته باشد که بدهی های گذشته خود را پرداخت کرده باشد و خود را جدای از سایر تیم های استان نداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اظهار نظر سرمربی تیم گل ریحان مبنی بر اینکه هیچ تیمی نمی تواند در البرز ماندگار شود عنوان کرد: ایشان بهتر است روی عملکرد فنی تیم خود متمرکز باشد تا اینکه درباره مسائل مدیریتی فوتبال البرز اظهار نظر کند.

رئیس هیئت فوتبال استان البرز تصریح کرد: آقای منیعی در گفتگوی رادیویی گفتند هروقت خواستیم رئیس هیئت را ببینیم به ما وقت ملاقات ندادند این در  حالی است که همواره درب هیئت به روی تمام فوتبالی های استان باز است و چنین مباحثی خلاف واقع است.

بیک وردی خاطرنشان کرد: تا جایی که توانسته ایم درب تعامل را به روی گل ریحان گشوده ایم اما متأسفانه این مجموعه به هیچ عنوان به دنبال تعامل و حفظ ارزش های فوتبال البرز نیست.

وی در پایان با بیان اینکه نسبت به منافع فوتبال البرز کوتاه نمی آییم تأکید کرد: به بخش خصوصی احترام می گذاریم اما استان البرز ارزش و استعداد فوتبالی کم ندارد که سایر تیم های استانی بخواهند هزینه های یک تیم خاص را متقبل شوند و تمام حمایت ها نیز صرف همان تیم خاص شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال البرز میثم منیعی گل ریحان البرز هیئت فوتبال استان البرز فوتبال البرز استان البرز گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز| شورای ششم جذب نیروی جدید نداشته است

علی قاسمپور، عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که مدیریت شهری کرج در دوره ششم این است که مصوبه جذب نیرو به صورت گسترده نداشته و تنها مصوبه جذب نیروی راننده برای اتوبوس های جدید را داشته است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080136 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حقابۀ لرستان فدای بازی سیاسی شد/ کشاورزان مهاجرت کرده‌اند
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»
  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • البرز| شورای ششم جذب نیروی جدید نداشته است
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • حق‌آبۀ لرستان فدای بازی‌ سیاسی شد/ کشاورزان ‌مهاجرت کرده‌اند