Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@12:53:00 GMT

کارواخال سفارش خرید طارمی را به براگا داد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۵۱۶۳

کارواخال سفارش خرید طارمی را به براگا داد

ایران اکونومیست- سرمربی جدید تیم فوتبال برگا پرتغال، از مدیران باشگاه خواست که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را به خدمت بگیرند.

 تیم فوتبال ریو آوه در فصل گذشته لیگ برتر پرتغال عملکرد درخشانی داشت. این تیم با هدایت کارلوس کارواخال و در مقام پنجم جدول قرار گرفت و سهمیه حضور در لیگ اروپا را هم به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طارمی مهاجم ایرانی ریوآوه هم با ۱۸ گل عنوان بهترین گلزن مسابقات را از آن خود کرد.

پس از موفقیت ریو آوه، کارواخال هدایت براگا را بر عهده گرفت. این مربی که از نقش طارمی در درخشش تیمش آگاه است، به مدیران باشگاه براگا سفارش خرید مهاجم ۲۷ ساله تیم ملی فوتبال ایران را ارائه داده است.

کارواخال این موضوع را در مصاحبه با سایت «تریبونا اکسپرسو» تایید کرده است. البته در روزهای اخیر خبرهایی درباره پیشنهادات دیگر تیم‌های بزرگ فوتبال پرتغال و حتی باشگاه‌های بزرگ اروپایی به طارمی منتشر می‌شود. با این وجود خود طارمی در روزهای گذشته در پاسخ به این سوال که آیا علاقه دارد همراه با کارواخال به براگا برود؟ گفته بود: «چرا که نه؟»

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سردار پیشگو می شود(عکس) سردارآزمون جوان اول سال 1393 شد ( +عکس )

دیگر خبرها

  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی