Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به ادعای دیشب پرویز فتاح مبنی بر قرار گرفتن کاخ مرمر در اختیار مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: در حال حاضر قسمت عمده کاخ مرمر از حاکمیت مجمع تشخیص خارج شده و قسمت‌هایی از مجلس سابق هم برای مجمع تشخص مصلحت در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: البته هنوز قسمت‌های جزئی از دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت در کاخ مرمر باقی مانده است؛ بنده درباره سرنوشت سایر بخش‌های این کاخ و اینکه آیا قرار است تبدیل به موزه شود یا خیر، اطلاعی ندارم؛  بهتر است از اشخاصی نظیر محسن رضایی یا صادق لاریجانی در این زمینه سوال کنید.

بیشتر بخوانید

ساخت سونا و جکوزی در کاخ مرمر! / اگر آقایان مدعی مردم‌داری هستند باید املاک بیت‌المال را پس بدهند + فیلم

آیت الله شبستری خاطرنشان کرد: کاخ مرمر در زمان مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به طور کلی در اختیار مجمع تشخیص قرار داشت، اما الان به این صورت نیست.

او همچنین درباره ادعای پرویز فتاح مبنی بر ساخت ساختمان  ۹ طبقه شخصی که در اختیار مرکز استراتژیک مجمع تشخیص قرار دارد گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم.

 پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان صحبت‌هایی را درباره کاخ مرمر و مالکیت آن در دست مجمع تشخیص مطرح کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام کاخ مرمر مجمع تشخیص کاخ مرمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان

به گزارش خبرگزاری سازمان صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ساعت ۵ و ۴۲ دقیقه صبح امروز، وقوع حریق ساختمان ۴ طبقه در خیابان ویلا، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش و بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۶ و ۹ به محل حادثه اعزام شدند.
حریق در طبقه اول مجتمع به وقوع پیوسته که با حضور به موقع آتش نشانان در لحظات اولیه مهار و ️با توجه به انتشار و تراکم دود در طبقات، عملیات تهویه دود و جستجو همزمان توسط آتش نشانان انجام شد و تمام ساکنین به خارج از ساختمان انتقال داده شدند.
متاسفانه در این حادثه یک نفر از ساکنین دچار سوختگی جزئی شده بود که توسط آتش نشانان به نیرو‌های اورژانس تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • «مصلحت» در شبکه دو
  • عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست
  • چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد