Web Analytics Made Easy - Statcounter



رئیس‌جمهور گفت: محدودیت‌های شدید دیگر امکان‌پذیر نیست زیرا جامعه را دچار التهاب و افسردگی می‌کند.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(یکشنبه) در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: در کشورهای دیگر هم موج دوم کرونا را مشاهده می‌کنیم. در یکی از کشورهای اروپایی اخیرا همه چیز از جمله ورود توریست‌ها آزاد شده بود اما فشار افزایش بیماران باعث شد محدودیت‌ها را دوباره در این کشور بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی افزود: در هفته های اخیر شاهد یک افت و خیزی بودیم، اما واقعیت این است که ۶ ماه با این ویروس مواجه هستیم، و به نظر من کار کادر درمانی ما بسیار خوب بوده و بخش تولید و بخش علمی در صحنه فعال بوده اند و مردم هم همراهی کردند.

وی تاکید کرد: ما حداقل باید در نظر بگیریم که ۶ ماه دیگر هم همین وضعیت است. تا روزی که یک واکسنی به دست ما برسد و موثر باشد و در اختیار ما قرار بگیرد و مردم بتوانند استفاده کنند، تا آن زمان همه باید مراعات کنیم.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: ما این روزها دو طرف را می‌بینیم. یک عده نامه می‌نویسند که چرا محدودیت ها را می‌خواهید زیاد کنید زیرا ماه محرم است و عده‌ای دیگر می‌نویسند امسال ماه محرم معنا ندارد زیرا حج که واجب بود تعطیل شد، عزاداری که مستحب است چرا باید برقرار باشد. ما نه می‌توانیم فعالیت های اقتصادی را به طور کامل تعطیل کنیم و نه می‌توانیم مثل سابق اجرا کنیم.

روحانی ادامه داد: محدودیت‌های شدید دیگر امکانپذیر نیست زیرا جامعه را دچار التهاب و افسردگی می‌کند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب رضای انقلاب به بازار نشر راه یافت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، کتاب رضای انقلاب به زندگی حاج شیخ رضا مطلبی می‌پردازد که نقش موثری در انقلاب اسلامی داشته است..
او روحانی اهل اصفهان است که قبل از انقلاب در محله‌ای آذری‌نشین، به عنوان امام جماعت مسجد فلاح که بعد‌ها به مسجد جامع ابوذر (همان مسجدی که ششم تیر سال ۶۰ واقعه بمب گذاری و حادثه‌ای که برای مقام معظم رهبری در آن اتفاق افتاد) منصوب و مشغول فعالیت شد.
حجت‌الاسلام فخرزاده نویسنده کتاب رضای انقلاب در این کتاب به زندگی روحانی مخلص و یار وفادار انقلاب پرداخته که به گفته خودش همه کارهایش را برای رضای امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی انجام می‌داد.
کتاب رضای انقلاب شامل ۷ فصل از جمله زندگینامه، دوران حیات حوزوی، مبارزات ۱۵ خرداد و منبر‌های حاج شیخ رضا مطلبی تدوین شده است.

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مردم با همت مدیران امکان پذیر است
  • رئیس شورای عالی داروخانه‌های ایران: هیچ جای دنیا از دین و اعتقادات بیمار سوال نمی‌کنند/ اگر هدف بیمار باشد، عملا تذکر حجاب امکان‌پذیر نیست
  • کتاب رضای انقلاب به بازار نشر راه یافت
  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است