Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- طی یکسال گذشته، 200 دستگاه پل سواره رو در چهارگوشه پایتخت تحت اجرای تعمیرات تخصصی قرار گرفته است.
به گزارش آریا به نقل از  پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس علی پیوسته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: از مجموع 200 دستگاه پلی که طی یک سال گذشته مرمت شده اند، 82 دستگاه پل در پاسخ به پیام های سامانه ارتباطات مردمی 137 تحت اجرای اقدامات اضطراری به منظور رفع خطر قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان آنکه بیشترین آسیب های وارد شده به پل های سطح شهر تهران شامل تخریب درزهای انبساط، آسیب دیدگی ایزولاسیون و روکش آسفالت و نیز مشکلات ناشی از زهکش و سیستم جمع آوری آب های سطحی می باشد، یادآور شد: تعمیرات تخصصی پل ها در سال گذشته  شامل 300 متر طول تعویض درز انبساط  50 متر طول تعویض هندریل، 250 متر طول تعویض لوله های جمع آوری آب های سطحی و پخش 200 متر مربع ملات ترمیمی در نقاط فرسودگی بتن بوده است.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، با یادآوری اینکه ایرادت اساسی و موارد مورد نیاز جهت انجام تعمیرات تخصصی پل ها از طریق بازدیدهای مستمر کارشناسان مجری نگهداشت و مقاوم سازی و نیز اعلام شهروندان از طریق سامانه های 137 و 1888 شهرداری تهران احصا می شود، خاطرنشان ساخت: مرمت و انجام تعمیرات پیشگیرانه پل ها باعث افزایش طول عمر سازه، کاهش تصاعدی هزینه های نگهداری، رفع خطر و در نهایت رضایت شهروندان می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران تعمیرات تخصصی دستگاه پل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد

به گزارش قدس خراسان، پژوهشکده زیارت و گردشگری دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان تیم تحقیق، مسئول نگارش پیش‌نویس سند ملی زیارت با همکاری دستگاه‌های کشوری است، ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت پذیرای نمایندگان  ۱۷ وزارتخانه و سازمان عالی رتبه کشوری مرتبط با امر زیارت بود.

در این رویداد نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های کشوری در ۸ میز: زیارت تمدنی، تسهیل زیارت، شهر زیارتی، زیارت متعالی، اقتصاد زیارت، حکمرانی زیارت و... به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مربوط به زیارت پرداختند.

در انتهای این میزها، محتوای به دست آمده در قالب چهار عنوان مسئله‌ها، چشم انداز، راهبردها و اقدامات اجرایی پیشنهادی به پیش نویس اولیه سند ضمیمه خواهند شد. 

گفتنی است این سند پس از نگارش در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • مراقبت‌های ضروری بعد از تعویض مفصل زانو + فیلم
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است