Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@02:18:52 GMT

انتخاب ناطران مجلس در ۵ شورا

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۵۸۸۱

انتخاب ناطران مجلس در ۵ شورا

‍‍‍‍‍‍

نمایندگان مجلس، اعضای ناظر در شوراهای سیاست‌های اجرایی اصل ۴۴ را انتخاب کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه، 19 مرداد) قوه مقننه، شهبازحسین‌پور را با 107 رأی، محمد علیپور را با 83 رای و مجتبی توانگر را با 99 رای از مجموع 157 رأی مأخوذه، به عنوان اعضای ناظر مجلس در شوراهای سیاست‌های اجرایی اصل 44 انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت خود را جوابگوی مجلس نمی داندسؤال نماینده تهران از "خاوازی" برای واردات گندم از سوی افراد خاص اعلام وصول شد

همچنین نمایندگان سید حمزه امینی و محمدمهدی فروردین را به عنوان دو عضو ناظر مجلس در  شورای عالی آموزش و تربیت فنی و حرفه‌ای و مهارتی انتخاب کردند.

لازم به ذکر است از مجموع 160 رأی اخذ شده در صحن، سید حمزه امینی با کسب 136 رأی و محمدمهدی فروردین با 121 رأی به عنوان عضو ناظر در این شورا معرفی شدند.

به گزارش تسنیم،نمایندگان همچنین سید کریم حسینی را با 147 رأی ، مهدی فرشادان را با 118 رأی و همایون سامیح نجف آبادی را با 97 رأی از مجموع 175 رأی مأخوذه، به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای عالی سلامت و امنیت غذایی انتخاب کردند.

همچنین نمایندگان سیدغنی نظری نماینده مردم خلخال و کوثر را با 130 رای و صمدالله محمدی نماینده بافت را با 105 رای از مجموع 169 رای ماخوذه به عنوان ناظرین مجلس در شورای عالی بیمه انتخاب کردند.

به گزارش تسنیم، نمایندگان  علی اکبر بسطامی و اردشیر مطهری را به عنوان دو عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت انتخاب کردند.

لازم به ذکر است از مجموع 160 رأی اخذ شده در صحن، علی اکبر بسطامی با کسب 146 رأی و اردشیر مطهری با 137 رأی به عنوان اعضای ناظر در این شورا معرفی شدند.

انتهای پیام/

R1385/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط مجلس بیشتر بخوانید... دولت خود را جوابگوی مجلس نمی داند مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دولت خود را جوابگوی مجلس نمی داند مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است واژه های کاربردی مرتبط مجلس پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت ۲ تکرار/توضیحات یک عضو دفتر رئیس‌جمهور درباره خبر گشایش اقتصادی ۳ جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی| واریز یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار ۴ طرح جدید نمایندگان برای تغییر سهمیه بندی بنزین ۵ بررسی لایحه وظایف و اختیارات وزارت ورزش در دستور کار مجلس ۶ روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم ۷ مخالفت نمایندگان مجلس با سلب فوریت از طرح توزیع قیر رایگان ۸ اعلام ایجاد خط پدافندی تبیین در برابر خط تحریف مهمترین اخبار سیاسی روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است سؤال نماینده تهران از "خاوازی" برای واردات گندم از سوی افراد خاص اعلام وصول شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ابعاد بازدید رئیس‌جمهور فرانسه از ویرانه‌های بیروت / آیا ماکرون واقعا برای کمک به لبنان رفت؟ طرح جدید نمایندگان برای تغییر سهمیه بندی بنزین درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس FATF به کلی منتفی انتخاب کردند مصباحی مقدم اعضای ناظر شورای عالی ناظر مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش هفته شورا‌ها در جغتای برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی این همایش که باحضور حجت الاسلام والمسلمین جواد تقی‌پور امام جمعه شهرستان، بهروز محبی نجم آباد نمایند شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ابراهیمی فرماندار، احمدی زاده عضو شورای شهر جغتای وشورای عالی استان‌ها در محل هتل رضا جغتای برگزارشد امام جمعه جغتای در خصوص اهمیت مشورت گفت: خداوند در قرآن به مشورت سفارش کرده طوری که یک سوره به نام شورا در قرآن نامگذاری شده است.
 حجت الاسلام تقی پور با اشاره به آیات قرآن عنوان داشت که خداوند در قرآن می‌فرماید: هر قومی که مشورت نکرد هلاک شد.

وی در ادامه خطاب به اعضای شورا گفت: با یک چشم بر هم زدن سه سال از خدمت شما در مجموعه شورا گذشت و یک سال دیگر باقی مانده و فراموش نکنیم که خداوند یکی از سوال‌هایی را که در قیامت از ما می‌پرسد از لحظه لحظه عمر مان است پس از مدت عمر شورای باقی مانده از اختلاف پرهیز کنید و اگر در طول عمر باقی مانده شورایی به این نتیجه رسیده اید که دیگر نمی‌توان با کار شورایی همراهی داشته باشید میدان را برای خدمت دیگری فراهم کنید.

احمدی زاده عضو شورای شهر جغتای و نماینده خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها نیز در خصوص تحقق شعار سال که توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده به نقش مردم اشاره کرد و گفت: اگر به سخنان رهبر انقلاب در طول سال گذشته دقت کنیم بحث نقش مردم همیشه مد نظر ایشان بوده است.

عضو شورای عالی استان‌ها در اهمیت کار شورایی افزود: در کشورما شورا‌ها رکن چهارم و مجلس دوم نامیده می‌شود که با ارائه یک طرح خوب که شاید از مجموعه شورای یک روستای کوچک سرچشمه بگیرد میشود به عنوان یک لایحه به مجلس ارائه شود.

دبیر شورای شورای عالی استان‌ها به قسم یاد کردن اعضای شورا اشاره کرد و گفت: فراموش نکنیم برای خدمت و در قبال مردم قسم یاد کرده‌ایم و باید در درگاه خداوند پاسخگوی قسم خود باشیم.

ابوالقاسم ابراهیمی فرماندار شهرستان جغتای نیز با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در سطح شهرستان گفت: بحمدالله در طول این مدت با همدلی و همراهی توفیقات خوبی را برای شهرستان شاهد بودیم و امیدواریم که با همدلی و همراهی مدت باقیمانده نیز شاهد تحول و پیشرفت باشیم.

 فرماندار جغتای خطاب به بهروز محبی نجم اباد نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال گذشته شهرستان جغتای رتبه اول استان در تحویل گندم به دولت را داشته الان نیز همین سربازان خط تولید تقاضای عدم خاموشی چا‌ههای کشاورزی را دارند تا بتوانند در تولید همانند سنوات گذشته پیشتاز باشند.

در پایان شورای روستا‌های فریمانه دستوران و حطیطه از بخش مرکزی و شورای روستا‌های حسین آباد رحیم خان، راه چمن و خلیل آباد از بخش هلالی به عنوان شورا‌های برتر انتخاب و هدایایی به رسم یادبود دریافت کردند.

 

دیگر خبرها

  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • همایش هفته شورا‌ها در جغتای برگزار شد
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • نباید از اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات غافل شد