Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:44:20 GMT

کمک همراه اول به مناطق محروم اهواز

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۵۸۹۵

کمک همراه اول به مناطق محروم اهواز

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در مراسمی که عصر روز شنبه ١٨ مردادماه مصادف با عید غدیر خم با حضور حجت‌الاسلام موسوی فرد امام جمعه اهواز، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه استان و جمعی از خیرین و مسئولان استان خوزستان برگزار شد، تعداد ۱۱۰ دستگاه کولر گازی اهدایی همراه اول در اختیار اهالی منطقه عین دو اهواز قرار گرفت که بر اثر سیل سال گذشته واحدهای مسکونی شأن دچار تخریب شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور پیش‌تر و هم‌زمان با وقوع حوادث غیرمترقبه مشابه، ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مناطق آسیب‌دیده را بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی خود تعریف کرده و سعی در همراهی با مردم آن مناطق داشته است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4993853

منبع: مهر

کلیدواژه: همراه اول مناطق محروم اپراتور تلفن همراه گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی قیمت دلار ایران خودرو کسب و کار قیمت یورو گروه صنعتی ایران خودرو سایپا بیمه سرمایه گذاری بانک مرکزی ایران خودروسازان لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه دانیال اسماعیلی‌فر پس از بازی با صنعت نفت روزهای پرتنشی را تجربه کرده و شادی گل او خبرساز شد، اما نباید نسبت به نمایش فنی او در این مسابقه بی‌توجه بود.

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 8 موفق به گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان شد و ارسال امید عالیشاه را تبدیل به گل کرد تا تیمش در مسیر کسب برتری پرگل قرار بگیرد و با کسب سه امتیاز در زمین حریف، رتبه دوم جدول لیگ برتر و اختلاف یک امتیازی با استقلال را نگه دارد.

دانیال در سمت راست زمین آنقدر مطمئن و کم‌اشتباه بود که صنعت نفت برخلاف بازی‌های قبل نتوانست از آن جناح نفوذ کند و کار خاصی انجام بدهد و جلوگیری از حملات و از سوی دیگر ایجاد موقعیت‌های پرشماری هم داشت تا نشان بدهد در بهترین فرم فنی و بدنی قرار دارد و می‌تواند به پرسپولیس در مسیر قهرمانی دوباره کمک کند.

اسماعیلی‌فر با وجود درخشش مقابل صنعت نفت و گلزنی در بازی اخیرشان، از رقابت بزرگ هفته آینده لیگ برتر برابر سپاهان و تیم سابق خود محروم شد تا سرخ‌پوشان یکی از آماده‌ترین مهره‌های خود را برای تقابل با شاگردان مورایس در اختیار نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد
  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند