Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی برابر ناپولی هم ناجی تیمش شد و بارسلونا را مسافر لیسبون کرد اما دوران سخت کاتالان‌ها پس از خداحافظی این فوق ستاره با مستطیل سبز است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، عبارت‌ها و کلمات متعددی در ستایش لیونل مسی نوشته و گفته شده اما هنوز نمی‌توان به درستی حق کلام را در خصوص نمایش‌های درخشان گلادیاتور بارسلونا ادا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های اسپانیایی که ارتباط نزدیکی با بارسلونا دارند معتقدند او سالیان زیادی است که با توپ معجزه می‌کند و کاتالان‌ها را به موفقیت‌های بی شماری رسانده است. به ندرت پیش آمده فوق ستاره آرژانتینی در یک مسابقه ناجی تیمش نشود و در هر بزی که او دچار افت شده، بارسلونا با مشکلات عدیده‌ای برای کسب پیروزی مواجه شده است.

مسی در دیدار با ناپولی به گنارو گتوزو که وظایف مشخصی به شاگردانش محول کرده بود تا شماره 10 بارسلونا به درستی کنترل شود، نشان داد که او در 33 سالگی هم مهار شدنی نیست و شاید در سال‌های آینده بتوان این بازیکن جنگنده و خستگی ناپذیر را مهار کرد. مسی اولین گلش را تنها با مهارت و سرعت بالایش به ثمر نرساند بلکه تا لحظه آخر از تعقیب توپ ناامید نشد و با هوش مثال زدنی‌اش از حفره‌ای که در خط دفاعی ناپولی ایجاد کرد نهایت استفاده را برد و دیوید اوسپینا را تسلیم کرد.

لئو مسی گل دیگری به ثمر رساند که با تعقیب صحیح توپ به ثمر رسید اما سیستم کمک داور ویدئویی VAR تشخیص داد که توپ به دستش برخورد کرده و این گل مردود شد در شرایطی که مسی و دیگر اعضای تیم شادی خود از این گل را نشان دادند و در میانه زمین منتظر ادامه بازی بودند. فوق ستاره بارسلونا که ناامیدی در زندگی او واژه‌ای بی معناست در ادامه مسابقه اوج دقت و تیزچنگی‌اش را نشان داد و توپی که در اختیار کالیدو کولیبالی مدافع ناپولی بود را از او ربود و آسیب اندکی دید اما برای تیمش پنالتی گرفت و به خاطر دردی که از ضربه کولیبالی داشت ضربه را سوارز زد تا پیروزی بارسا قطعی شود و بلیت لیسبون به دست تیم بارسلونا برسد. حالا همگان منتظر درخشش او مقابل بایرن مونیخ در جمع 8 تیم برتر اروپا هستند و هواداران آرزو دارند با اتکا به مسی قهرمانی تیمشان در پرتغال و با سه پیروزی رقم بخورد.

مهم‌ترین مشکل کیکه ستین روی نیمکت بارسلونا این است که او جانشینی برای لئو مسی ندارد. بودن این بازیکن خلاق، توانمند، آماده، طراح و فرصت‌طلب که برای همه تیم‌ها ایجاد دردسر می‌کند نعمت بزرگی برای کاتالان‌ها محسوب می‌شود اما مشکل این است که هیچ بازیکنی نمی‌تواند در غیاب او نقشی تعیین‌کننده را در بارسلونا ایفا کند. در تمامی این سال‌ها مسئولان بارسا تلاش زیادی کردند تا از کارخانه تولید بازیکن لاماسیا بازیکنی در قد و قواره مسی به تیم اصلی بیاورند اما نظیر او در تمام بازیکنانی که از تیم‌های مختلف هم خریداری شدند، وجود ندارد.

زود است که با مسی خداحافظی کرد اما هواداران بارسلونا همواره به این موضوع اذعان کرده‌اند که تیم محبوبشان پس از مسی چه خواهد کرد؟ بازیکنی که بارها و بارها تیمشان را به موفقیت‌های متعددی رسانده پس از خداحافظی با مستطیل سبز جانشینی ندارد و تکرار قهرمانی در تمامی تورنمنت‌ها دشوارتر از حد انتظار خواهد بود. تا روزی که این فوق ستاره بازی خواهد کرد طرفداران بارسلونا لذت می‌برند اما پس از وی روزهای سختی پیش روی آبی و اناری‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: بارسلونا ناپولی لیونل مسی کاتالان ها فوق ستاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته

به گزارش همشهری‌آنلاین، مرحوم ماموستا فخری از سال‌ ۱۳۵۸ تا مهرماه سال ۱۴۰۲ امامت جمعه جوانرود را برعهده داشت و سال گذشته به دلیل کهولت سن از سمت خود استعفا کرد.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم ماموستا مُلا «احمد فخری» امروز پنجشنبه در جوانرود برگزار می‌شود و قرار است در زادگاهش روستای «یاری» به خاک سپرده شود.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

ماموستا مُلا احمد فخری فرزند ملا عبدالله متولد سال ۱۳۱۲ در روستای «یاری» جوانرود است. آن مرحوم باوجود علاقه شدید به تحصیل تا سال ۱۳۲۲ به دلیل مشکلات خانواده و منطقه ادامه تحصیل نداد و پس از آن تا سال ۴۴ در محضر اساتید شیخ محمد سعید و شیخ عطا از نقشبندی و حاج ملا محمد زاهد ضیائی علوم سطوح را به پایان رسانده و اجازه افتاء و تدریس را در خدمت استادان ملا عبدالمجید دولت آبادی و حاج ملا خالد مفتی زاده حاکم شرع کردستان به دست آورد و تا سال ۵۸ در روستای یاری و از آن تاریخ تا حال در شهر جوانرود سکونت گزیده و تدریس علوم دینی و امامت نماز جمعه این شهر را بر عهده داشت.

مرحوم ماموستا فخری نسخه کوچکی درباره طلاق ثلاثه دارد که در دست بعضی از روحانیون هست و حدود هزار خطبه عربی با ترجمه فارسی نیز نوشته است. همچنین دیوان شعری به زبان‌های کُردی ، فارسی و عربی سروده و تخلص شعری وی (مه ینه ت بار) است.

ماموستا سید «محمد محمدی» امام جمعه شهرستان جوانرود و ماموستا «محمد محمودی» امام جمعه شهرستان روانسر در پیام های جداگانه ای درگذشت امام جمعه سابق جوانرود را تسلیت گفتند.

در متن پیام تسلیت امام جمعه جوانرود آمده است: ارتحال عالم ربانی، اسوه زهد و تقوی، جناب حاج ماموستا ملا احمد فخری امام جمعه فقید شهرستان جوانرود را خدمت جامعه اسلامی ، همشهریان گرامی ، مردم شریف اورامانات بویژه مردم محترم شهرستان جوانرود و جامعه روحانیت و شاگردان ایشان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

در ادامه متن این پیام تسلیت همچنین آمده است: شخصیت علمی و عرفانی و خدمات شایان علمی و سیره عملی آن بزرگوار بیش از چندین دهه از عمر شریف و تولید علم که از ایشان به یادگار مانده است خود بیانگر منزلت این روحانی عزیز است ، ایشان در طول سالیان متمادی در سنگر امامت جمعه شهر جوانرود خدمات شایانی انجام داده و همواره در این راستا عمر شریف خود را صرف نمودند.

در ادامه متان این پیام آمده است: اینجانب و شورای روحانیت و اعزه علماء شهرستان جوانرود ، فوت ایشان را تسلیت گفته و برایشان اجر جزیل و برای بازماندگان صبر جمیل از درگاه ایزد منان خواستاریم.

ماموستا «محمد محمودی» امام جمعه شهرستان روانسر نیز در پیامی درگذشت ماموستا فخری را تسلیت گفت و در بخشی از آن آورده است: خبر درگذشت استوانه دین ، مجاهد عابد و ‌باتقوا، مرحوم‌حاج ماموستا ملا احمدفخری امام‌جمعه فقید شهرستان جوانرود ،موجب تالم و تاسف بسیار اینجانب گشت.

این عالم ربانی سراسر عمر با برکت خویش را صرف آموزه های الهی ، ترویج اسلام ناب محمدی و در مسیر آرمان های نظام ، انقلاب و تقریب و وحدت بین امت اسلام قدم برداشت در طول سالهای متمادی منشا خدمات بسیاری در زمینه های فرهنگی ، علمی و دینی برای مردم منطقه بودند.

در ادامه متن پیام تسلیت امام جمعه روانسر آمده است: اینجانب و شورای روحانیت وجامعه روحانیت شهرستان روانسر درگذشت آن شخصیت بزرگوار را به مردم شریف شهرستان جوانرود و منطقه اورامانات، و تمامی جامعه اهل سنت استان و به ویژه خانواده معزا تسلیت عرض نموده و برای آن عالم جلیل القدر علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل از خداوند متعال خواستاریم.

ماموستا محمدی همچنین اظهار کرد: شایسته است مردم‌ اورامانات، این عالم ربانی را با بدرقه با شکوه به خانه ابدی و جوار ربوبی همراهی نموده و زحمات ایشان را بیش از پیش قدر بشناسند.

کد خبر 847113 منبع: ایرنا برچسب‌ها ائمه جمعه - امام جمعه خبر ویژه استان کرمانشاه

دیگر خبرها

  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • بحران در کاتالان
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا