Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آیین اهدای ۵۰۰۰ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اظهار کرد: اصل برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای توانمندسازی و اشتغالزایی است.

او با بیان اینکه ماهانه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به صورت مشارکتی و قرض الحسنه برای ایجاد اشتغال هزینه می‌شود، گفت: روزانه ۳۰۰ طرح خرد و خانگی با هزار شغل در کشور ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخبر افزود: حسب دستور مقام معظم رهبری ما از کمک‌های موردی هم نباید غافل شویم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه ما از ابتدای شیوع کرونا ماهانه ۳۰۰ میلیارد تومان بسته‌های معیشتی، بلاعوض و بهداشتی را در سراسر کشور توزیع می‌کنیم، گفت: ما تقریبا هر ۴۵ روز یکبار توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی را در دستور کار داریم.

مخبر ادامه داد: برای ازدیاد جمعیت برنامه‌هایی را در دستور کار داریم که به زودی اعلام خواهیم کرد.

او با بیان اینکه کمک به زوج‌های نابارور و توزیع جهیزیه نیز در دستور کار ستاد اجرایی است، گفت: برای تشکیل خانواده سه موضوع معیشت و اشتغال، مسکن و جهیزیه محور اصلی هستند.

مخبر افزود: ۵۰ هزار مسکن ارزان قیمت در سراسر کشور در حال ساخت هستند.

او با بیان اینکه امروز با اهدای ۵ هزار جهیزیه به نوعروسان به ۱۷ هزار جهیزیه ظرف دو سال گذشته می‌رسیم، تصریح کرد: ارزش ریالی این ۵ هزار جهیزیه ۷۰ میلیارد تومان است و ارزش هر جهیزیه ۱۴ میلیون تومان برآورد شده و شامل ۱۰ قلم جنس می‌شود.

مخبر ادامه داد: هر اندازه مردم برای تهیه جهیزیه کمک کنند، همان اندازه ستاد اجرایی نیز کمک خواهد کرد. همچنین هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت ehsan.ir کمک‌های خود را واریز کنند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه داد: ۳ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی همکار ستاد هستند که در مسیر توزیع اقلام به ما کمک می‌کنند، همچنین از نهاد‌هایی از جمله کمیته امداد و بسیج نیز کمک می‌گیریم.

او درباره تست واکسن کرونا گفت: از سه مسیر تست حیوانی واکسن کرونا انجام شده است و با در نظر گرفتن پروتکل‌های وزارت بهداشت طی یک تا دو هفته آینده تست انسانی آن شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام اشتغالزایی ستاد اجرایی فرمان هزار جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز روند کاهشی دما در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی بابیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان تا قسمتی ابری است، گفت: دمای هوا در استان به طور نسبی و تدریجی کاهش می‌یابد و تا اوایل هفته آینده شرایط ناپایدار جوی در زنجان برقرار است.

وی افزود: طی این مدت بارش پراکنده باران و رعد و برق را در نواحی مختلف شاهد خواهیم بود و برای روز جمعه بارش‌های گسترده تری پیش بینی شده است.

کارشناس هواشناسی استان با بیان اینکه وزش باد نسبتا شدید نیز در ساعاتی از بعدازظهر‌ها انتظار می‌رود، ادامه داد: فعالیت سامانه بارشی مستقر در استان با شدت کمتر در روز شنبه هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد برای استان، گفت: این هشدار از ظهر امروز تا اواخر وقت یکشنبه هفته آینده معتبر است.

سلطانی گفت:  به دلیل پیش بینی بارش‌های رگباری، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد که به شهروندان توصیه می‌شود در این مدت از توقف و تردد در حاشیه و حریم آنها و صعود به ارتفاعات به دلیل احتمال وقوع رعد و برق اجتناب کنند.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۳ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان